وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازیگردانی AIPAC - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 96
کل بازدید : 887284
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

نویسنده : حدیث

و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین

دقیاً بعد از فرمان امام (ره) در مورد سلمان رشدی ملعون بود که غرب دچار شوک شد و دریافت که اسلام مرز دارد ، اسلام خط قرمز دارد و تحمل نمی کند این توهین ها را .  در تمام این سالها اسرائیل به عنوان بازیگردان اصلی ، و به دنبال آن آمریکا همیشه در حال تست کردن این حد و مرز بودند . آنها که حتی در گفته های خود هم صادق نیستند ، امروز  حتی در ظاهر هم این ماجرا ها را محکوم نمی کنند ! جالب است ، خانم هیلاری کلینتون می گوید ، متاسفیم ولی خوب در قانون اساسی ما آزادی بیان تعبیه شده و نمی توانیم جلوی این کار را بگیریم !!! عجب .... چطور زیر سوال بردن هولوکاست ( افسانه هولوکاست ) و تشکیک در تقس گرایی موهوم ایجاد شده برای آن جرم است و منتقدان آن یا زندانی هستند یا تبعید ولی توهین به پیامبر الهی مسلمانان جزء آزادی بیان است ؟!!!


این روزها شاهد این هستیم که بار دیگر  توطئه ای دیگر در حال وقوع است .  این بار توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) . بعد از این اتفاق که چند روز قبل افتاد و فیلمی موهن  در این رابطه در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، همه مسلمان جهان را برانگیخت و نتیجه اش هم شدی چیزی که دید ، حمله مسلمانان زخم حورده به تمام سفارتخانه های آمریکا در دینا ، از جمله اوج این تحرکات در لیبی و مصر و سودان بود .

این مسئله طراحی کمی پیچیده ای دارد . خوب ایت اتفاق با سبک و سیاق دیگری هم در سالهای قبل افتاد ونتیجه اش هم جز خشم مردم و تحرکاتی نامنظم چیزی نبود . قطعاً اعلام خشم و انزجار باید جزو اولین تحرکات بر علیه این گستاخی ها باشد ولی دوست دارم امشب این مسئله را کمی از بلاتر نگاه کنیم . به نظر شما تا حالا چقدر این مسائل برای مردم موشکافی شده ؟ چقدر آمده ایم و پشت صحنه این تحرکات را بررسی کرده و به مردم نشان داده ایم ؟ چقدر سعی کردیم در این مورد آگاهی بدهیم ؟ فقط یک توهینی شد و یک عکس العمل تقریباً تند و دیگر هیچ ؟!

اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که چرا فقط به سفارتخانه های آمریکا حمله شده ؟ چرا این فیلم در آمریکا ساخته شده ؟ چرا وزیر امور خارجه آمریکا ابراز تاسف می کند ؟ چرا آریکا در جلوی چشم است ؟

از این مسئله نباید بی تفاوت گذشت ، باید برای جوانان این مسائل را کمی شفاف کرد . نباید فقط آمریکا را مقصر دانست اصل ماجرا اینجاست که پشت سر تمام این جریانات   AIPAC  قرار دارد . اتاق فکری که از دهه 80 میلادی در آمریکا نفوذ پیدا کردند و تا امروز هم بازیگردانان اصلی اتفاقات اینچنین در دنیا بودند . یک گروه چهل نفره که هیچ کدام شان مسیحی نیستند ! همه شان دارای دو پاسپورت آمریکایی – اسرائیلی هستند ! این گروه صاحب اغلب رسانه های بزرگ دنیا هستند .

به نظر شما چرا این اتفاق دقیقاً در سالروز واقعه یازدهم سپتامبر افتاد ؟ آیا این یک جریان اتفاقی بود ؟ به نظر می رسد که غرب بازی خطرناکی را شروع کرده است ( البته برای خود غرب ) و خود را با بحران بزرگی روبرو ساخته . باید این را دانست که این حرکت ادامه یک جریان سازی است که با انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی ملعون کلید خورد و نکته حساس این جریان این است که ، این توهین ها با فصله انجام می شد و تا انتشار کاریکاتور موهون علیه پیامبر اسلام در دانمارک ، اقدامی جدی نشان داده نشده بود . تا اینکه در این سالهای گذشته این جریان سازی با فواصل کمتری صورت گرفت . ساخت و انتشار فیلمهای ؛ تعصب ، جهاد سوم ، ایرانیون ، فتنه و ... توسط کمپانی فیلمسازی کلاریون ، در سالهای گذشته از این دست هستند .

 AIPAC

خوب الان جا دارد که گفته شود چرا این اتفاقات از آمریکا نشان داده شده نه از اسرائیل . قطعاً همانطورکه می دانید آمریکا دارای بلندگوهای قوی تری است و نفوذ رسانه ای بیشتری در دنیا دارد ، به همین دلیل اتاق فکر یهودیان در آمریکا قرار دارد و از آنجاست که فرماندهی این جریانات انجام می شود . علاوه بر این اتاق فکر که AIPAC  نام دارد ، نباید دیگر سازمانها را نادیده گرفت ، سارمانهای جعلی و با اسا نامه های جعلی مانند ؛ FDD ( بنیاد دفاع از دموکراسی ) و  AEI که هدایت غولهای رسانه ای را بر عهده دارند .

به نظر شما بودجه همچین فعالیتهایی از کجا تامین می شود ؟ از فیلم " تعصب " 28 میلیون نسخه کپی تهیه شده و در 70 نشریه آمریکای نیز منتشر شد ! جالب اینجاست که 28 میلیون نسخه دیگر فقط برای ایران و کشورهای اسلامی منطقه تولید شد ! این فیلمی که چند روز قبل در شبکه های اجتماعی پخش شد ، از 5 ماه قبل حاضر و آماده بود . حتی در آن زمان هم در بین یک گروه 10 نفره از هالیودی ها نیز اکران شده بود ولی کنار گذاشته شده بود برای سالروز یازده سپتامبر ، شاید در این فکر بودند که این جریان سازس رسانه ای ، اسلام هراسی را دوباره زنده کنند ! شاید ، ولی این بار  دیگر ماجرا چیز دیگری را برای آمریکا و اسرائیل رقم خواهد زد .

توجه به چند نکته در باره فیلم جالب است :

1-  این فیلم اصلاً تیتراژ ندارد !

2-   - ابن فیلم در کالیفرنیا ( منظوردر سرزمین آمریکا ست ) ساخته شده !

3-   - دوبله عربی این فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده ! ( نکته جالب اینجاست که طوری متن نوشته شده که دوبله عربی روی لبهای بازیگران حین ادای کلمات انگلیسی ، جفت شده است !! )

4-  -  از بازیکنان در جه 3 هالیوود استفاده شده ! ( همه بازیگران از این مسئله عذر خواهی کرده اند )

5-   - شروع فیلم از یک صحنه آغاز می شود که نشان می دهد که یک داروخانه قبطیهای مصر ، مورد حمله مسلمانان مصری قرار می گیرد !

6-     - این فیلم از شبکه وهابی النصر مصر پخش شده است !

اکنون وارد یک جنگ تمام عیار فرهنگی شده ایم . اسرائیل که از همکاری آمریکا برای حمله نظامی به ایران نا امید شده  ، دوباره چهره ایدئولوژیک بی صبرانه خود را نشان داده است .امروز دیگر دشمنان اسلام چنان دچار سردرگمی شده اند که دیگر حتی عنان کار هم از دستشان خارج شده است . به نظر شما انتشار این فیلم تا کنون چه خساراتی برای آمریکا و اسرائیل داشته و این تحرکات تاکی ادامه دارد ؟ به نظر می آید اصلاً انتهای این جریان مشخص نباشد برای آمریکا .... خودش هم سردرگم شده است ... حتی نمی داند چه کار باید بکند  .... آمریکا بازی خطرناکی را شروع کرده که از هم اکنون بازنده اصلی آن است .... امروز دیگر کشورهای اسلامی آگاه و بیدار و همفکر و متحد هستند و دیگر زمانی نیست که بتوان با ملت بیدار و آزاده جهان اسلام این شوخیها را کرد .

اکنون و با در نظر گرفتن جمیع جهات  فقط عصبانیت و ابراز خشم فایده ندارد ، باید امت اسلام بیش از پیش دست به دست هم دهند و با تحریم همه جانبه آمریکا و اسرائیل ، این لکه های ننگ را از صحنه و صفحه روزگار محو کنند . کار خوبی که انجام شده طرح سازمان همکاریهای اسلامی است که ارائه داده و آن هم تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به این جرایم احمقانه است . امروز دیگر زمان آن رسیده که نقش اسلام در مدیریت جهانی مشخص و معلوم گردد . باید این تحرکات منسجم تر گردد و انشاءالله با هوشیاری و همکاری تمام مسلمانان جهان ، به شکست قطعی و دائمی دشمنان قسم خورده اسلام منتهی گردد.




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->