• وبلاگ : حديث منتظران قائم (عج)
  • يادداشت : كمي نگران باشيد ...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام و خداقوت
    اين مطلبتان را خواندم و قبول دارم، قبلاً خودم هم بارها در اين خصوص نوشته ام و البته پيشنهاد هم داده ام که اولا گروه ويژه ي اين قضيه با آموزشهاي لازم تشکيل شود (مثل پليس مواد مخدر و راهنمايي رانندگي و ...) که واجد کليه ي آموزشها باشند و اين که واقعا اعتقاد داشته باشند و گرنه کسي که به چيزي اعتقاد ندارد نسبت به آن مسئله با دلسوزي و مسئوليت برخورد نمي کند و اين است که اکثر برخوردها جواب منفي مي دهد و پيشنهاد ديگري که دادم اين بود که طلاب به عنوان متخصص ترين وارد اين مسئله شوند، ايشان بهترين گزينه ها براي ورود به عرصه ي امر به معروف و نهي از منکر هستند و قرار نيست که هميشه روحانيت بالاي منبر منتظر باشد تا کسي بيايد و نصيحتش کند، چه ايرادي دارد که با زبان بين به اين کار بپردازند.
    پاسخ

    سلام و احسنت ... واقعاً عرض مي کنم ... نظر قابل تاملي بود ... اتفاقاً من هم داشتم روي همين موضوع فکر مي کردم ، به نظرم بد جور جاي طلاب به عنوان متخصصين اين امر در ميانه ميدان خاليه ...
    سلام
    تشکر مي کنم از يادداشتتون
    به نظرم قبل از اينکه ما بخوايم بازخواست کنيم بايد ريشه ها رو قوي کنيم . حالا اين قوي کردن ريشه ها کجا صورت مي گيره که ما انتظار داريم اينها پوشش مناسبي داشته باشند ؟!
    البته نحوه برخورد با مردم هم روانشناسي خاص خودشو مي خواد که بايد مورد توجه قرار بگيره . واقعاً همه رو هم نمي شه با خلقيات متفاوت يکدست کرد . ( مامورين رو مي گم )
    در وبلاگ خودم منتظرتون هستم . و اگر تمايل داشتيد تبادل لينک .
    پاسخ

    سلام بر شما دوست گرامي ....قطعا .... همونطور که عرض کردم اين تغيير پيش آمده در نمادهاي فرهنگي ، کار دراز مدت و نرم مي خواهد .... ولي منظورم از اين يادداشت فقط اشاره به نحوه برخورد و ارائه يک نماد اسلامي بود ... چشم حتما مزاحم ميشم .
    موافقم تند روي در اين موارد ، نتيجه اي بجز ، نتيجه تاسف بار فرهنگي اين روزها نداره
    اميدوارم مراقبت و دقت بيشتري توسط عاملين امربه معروف و نهي از منکر بشه
    پاسخ

    انشاءالله
    سلام بر حديث عزيزم... نه تنها قلم اديبانه ات زيبا و سرشار معناست که قلم تحليل گرت هم توانمند و روان است... سبز باشي بانو به رنگ مولا...
    پاسخ

    سلام به شما ....انشاءالله

    هو الحبيب

    مدير محترم وبلاگ حديث
    سلام و خداقوت

    دوست گرامي، از شما دعوت مي کنم به وبلاگم سر بزنيد و مرا از نظرات سازنده خود بهره مند سازيد، وبلاگ سلمان علي ع با تقديم مطالب متنوع و به روز، با نهايت افتخار پذيراي شماست.

    با تشکر
    سياوش آقاجاني

    پاسخ

    سلام به شما برادر بزگوار ..... ما بدون دعوت هم مي آيم چون لايق هستيد .... چشم .... انشاءالله
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 10 شهريور 91 نوشته (امر به معروف و ارشاد) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام بر شما و ممنون از حسن نظرتان .