وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آخرین نفسهای استعمار پیر - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 96
کل بازدید : 887294
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

در مراسم افتتاحیه المپیک 2012 لندن ، شاهد دست و پا زدن این گرگ پیر استعمار برای حفظ وجهه جهانی خود ، بودیم ... از تمامی ابزارهای دنیای امروزی و تکنیکهای نوین برای القاء این حس به بیننده استفاده شد .... ولی جهان دیگر بیدار است .... هنوز جنایتهای انگلستان در کذشته نه چندان دور از ذهن مردم جهان پاک نشده است .... جنایاتش در فلسطین ..... جنایاتش در افغانستان ... جنایاتش در عراق .... سرقت و تاراج دارائیهای مردم ایران ( که به لطف خدا دستش توسط ملت ایران قطع شد ) ..... و هزاران جنایت دیگر در سطح دنیا ...این ترفندها در این عصر بیداری ملتها ، دیگر کار ساز نیست .... جهان بیدار شده است و دیگر جای این دروغها در دل مردمان آزادیخواه دنیا ، نیست .


آخرین تلاشهای گرگ پیر در المپیک لندن برای حفظ وجهه خود !!!

در مراسم افتتاحیه المپیک 2012 لندن   همه چیز عالی بود ..... ورزشگاه با شکوه ..... تجهیزات مدرن ..... نور افشانی خیره کننده .... کارگردانی مراسم به وسیله دنی بویل معروف ....  ورود سرپل مک‌کارتنی افسانه ای از گروه بیتلز با پیانویش به استادیوم و سر دادن ترانه هی، جود!....... حضور مهمانان ویژه از جمله : روان اتکینسون (مستر بین خودمان !)، دیوید بکام،‌ هری پاتر و مری پاپینز ، کاور بیتلز و ملکه الیزابت ..... هزینه 27 میلیون پوندی !!!! برای فقط چند ساعت ..... هزینه 537 میلیون پوندی برای ساخت ورزشگاه افتتاحیه و اختتامیه ..... گروههای موسیقی چند هزار نفری ....وچقدر زیبا بود لحظه با شکوه اتحاد جزایر تحت امر بریتانیای کبیر !!!! ( که فقط صغیری از آن مانده ).... همه چیز آرام بود ..... تاثیر گذار .....

المپیک 2012

مراسم افتتاحیه رسانه ای بود به اندازه یک قرن حرف ..... به اندازه یک قرن دروغ ..... به اندازه یک قرن خیانت به بشریت .... به اندازه یک قرا استثمار ملتها ..... رسانه ای که به گفته مسئولان برگذاری ، حدود 2 میلیارد بیننده داشت ..... کدام رسانه در یک لحظه واحد این همه بیننده دارد ؟!!! پس بی خود نبود که برای این مراسم اینقدر ول خرجی شود ..... آنهم در این اوضاع بد اقتصادی اتحادیه اروپا .....  یک برنامه رسانه ای با بیش از 2 میلیارد بیننده ..... بهترین فرصت برای دروغ پردازی ... بهترین فرصت برای آخرین نفسهای بریتانیای کبیر ( شما بخوانید صغیر !!!! ) هرچه در توان داشت این گرگ پیر استعمار گذاشت برای چه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

المپیک 2012

این برنامه ها به طور بسیار زیرکانه ای طراحی شده بود ..... از طراحی آرم اینترنتی مسابقات توسط شرکت وولف الینس که مالکیتش در اختیار میکائیل وولف ( یک  فراماسون  ) است بگیرید تا طراحی عروسکهای " ونلاک و مندویل " (این تک چشمها   نماد اصلی فراماسونها هستند ) و در اختیار گرفتن این مسابقات در سال 2012  ( که برای یهودیها – فراماسونها- سال با اهمیتی است !!! ) آنهم در لانه اصلی فراماسونها ..... این خوش خدمتی به یهودیان  تا مراسم افتتاحیه هم ادامه داشت ..... مثلث معروف فراماسونها در در تا درو بالای ورزشگاه ..... انعکاس نور از نقطه مرکز پرگار مثلث ( تک چشم معروف ماسونی ) بر سراسر زمین برگزاری مراسم ( که حکم  دنیا را داشت ) ..... قرار دادن دایره های رنگی معروف ( به نیت قاره های دنیا ) در زیر رأس این مثلث ..... حرک این دوایر به سمت بالا توسط تمرکز نوری مثلثها و آتش گرفتن آن به سمت پایین ..... و ... .

المپیک 2012

 این گرگ استعمار پیر فقط به فکر چرب زبانی برای یهودیان نبود ... پس خوی استعماری گذشته بریتانیا چه ؟!!! هنوز در فکر حفظ وجهه جهانی خود بود ...... اینهمه ول خرجی برای یک حرف مسخره .... آنهم این که :  بریتانیا آقای دنیاست و برای مردم جهان صلح و آرامش و رفاه به ارمغان آورده است !!!! .... مراسم افتتاحیه و زیرکی گرگ پیر را در بیان دروغها  باهم مرور می کنیم :

  1 - اگر مراسم افتتاحیه را مشاهده کرده باشید ( البته ما که ماهواره نداشتیم از سبکه 3 دیدیم !!!! ) .....   با القاء  این مسئله که تمامی نقاط بریتانیا باهم متحد  !!!! هستند آغاز شد .  تصویر  آداب و رسوم  مناطق مختلف بریتانیا ، آرامش رفتارها ، گذران زندگی عادی و اصرار به نشان دادن اتحاد مردم بریتانیا ( البته به دروغ ) نکته جالبی بود آنهم در این روزها که تمامی مناطق تحت پوشش بریتانیا کم کم در حال ادعای جداشدن هستند !!!!!

 2 – جمع کردن مردم از هر نژاد و هر ملیت بعد از جنگ جهانی دوم  و سر و سامان دادن آنها .

3 -  القاء این نکته که انقلاب صنعتی اروپا از انگلستان شروع شد ( با بالا آمدن دود کشها در مراسم افتتاحیه و  جنب جوش همه مردم از هر قشری برای چرخانده چرخ اقتصاد ) .

4 – عبور حرکت دوربینها در خلال مراسم  ، از گل لاله به چهره سربازان جنگ جهانی دوم ؛ که تداعی کننده مظلومیت مردم انگلستان در آن جنگ است ( لعنت به این همه تزویر !!!)

5- حک کردن این نوشته روی لباس زنانی که ملبس به لباسهای دهه 1920 بودند با این مضمون که " منهم حق رأی دارم " . جالب اینجاست که تا همین چند سال قبل این مدعی دروغین حقوق بشر ، حتی از اعطاء حقوق اولیه مدنی به زنان هم سر باز می زد ....

6 –  ادعای اهداء صلح  و آرامش در تمام دنیا !!! ( که در این مراسم بعد از اجرای جریان انقلاب صنعتی ، چهره خوشحال و شاد مردمان در حال رقص با نژآدهای مختلف و لباسهای مختلف از سایر ملل نشان داده شد )

7- حتی از طراحی لباسه هم  نگذشته بودند ( توجه به ظافتهای القاء پیام ) ..... استفاده از مواد 100 در صد بازیافتی برای بافت لباسهای اجرای مراسم  که القاء کننده این موضوع بود که بریتانیا ، حافظ محیط زیست بشریت است !!! و لابد این نکته هم دروغ است که درصد بالایی از گازهای گلخانه ای  آلاینده  ، حاصل صنعت انگلستان است ....!!!!؟؟؟؟؟

مواردی از این دست بسیار بودند .....

نکته جالب این بود که این گرگ پیر با استفاده از اینهمه تجهیزات و نیروی انسانی هنوز هم می خواست القاء کند قدرت جهانی است برای ملتهای دنیا !!!!  ( زهی خیال باطل ) .نفوذ در  قلبها را نمی توان فقط از طریق اصل ارتباطات نوین ( که بشر همچنان بر آن اصرار دارد )  انجام داد .... این همه جنگ و خونریزی در طول تاریخ ، این همه استعمارگری و غارت ، اینهمه دروغ و تزویر  راه به جایی نبرد برای این گرگ پیر استعمار و اکنون به روزی افتاده است که دست به دامان اینگونه برنامه ها برای بازگرداندن آبروی از دست رفته اش  ، شده است .

 حالا شما قضاوت کنید این دست و پازدن در باتلاق ( در طول تاریخ تا اکنون ) ، در دلهای ملتهای دنیا بیشتر اثر گذاشت یا انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ؟ یک حرف و حرکت آسمانی  امام خمینی (ره ) و امام خامنه ای ( دامت برکاته ) ، به راحتی تمام تاریخ این دولتهای جور را فرو خواهد ریخت .....  نمونه اش هم ( به روایت خود ملتها ) تاثیر انقلاب اسلامی بر بیداری ملتهای آزاده جهان است . این ترفندها در این عصر بیداری ملتها ، دیگر کار ساز نیست .... جهان بیدار شده است و دیگر جای این دروغها در دل مردمان آزادیخواه دنیا ، نیست .




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->