وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبخند به مصلحت مردم - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 886259
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : حدیث

حضرت امام خامنه ای ( دامت برکاته ) :  " همیشه از مسئولان قوا و کسانی که مسئولیت بر دوش دارند، حمایت کرده ام اما این کارها متناسب با تعهدات، سوگندهای خورده شده و متناسب با شأن ملت عظیم ایران نیست "

مثل اینکه قرار نیست این ملت مقاوم و مسلمان ایران اسلامی رنگ و روی یکرنگی در رفتارهای برخی از مسئولین به خصوص سران قوا را ببینند ... آقایانی که ادعای رعایت مصالح کشور را دارند ، اما گاه و بیگاه ، به بهانه های مختلف بازهم بر سر پیمان شکنی هایشان هستند !


هر دفعه که در خصوص خون به دل رهبر ( حضرت آیت الله خامنه ای ) کردن این آقایون می نوشتم ، همیشه  خدا خدا می کردم که این دفعه آخر باشه ... نمی دونم من قولم رو می شکنم یا حضرات ؟! ... خیلی هم دور نیست از آخرین نامه ای که رئیس جمهور محترم با کلی کش و قوس در پاسخ به حفظ وحدت و آرامش رهبر معظم انقلاب به ایشان نوشتند ... یادتان هست ؟ ...  رئیس جمهور محترم : " ... کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت ... " ... همه چیز تقریباً خوب بود و آرام ... ما هم دل مان خوش بود که این بار دیگر ، دفعه آخر است ولی بعد از اتفاقات انتخابات نظام پزشکی ، فهمیدم که قصه سر دراز داره !!!

متاسفانه این بار هم رئیس جمهور محترم به فرمایشات حضرت آقا اعتنایی ننمودند ، هیچ  ، به اظهارات خودشان هم  پایبند نماندند ...این عدم پایبندی به شئونات معرفی شده توسط مقام معظم رهبری در خصوص حفظ آرامش مسئولین و عدم کشاندن این اختلافات به درون مردم از طریق رسانه ها ، نتیجه اش چیزی نبود ، جز انعکاس گسترده آن در خبرگزاریهایی که مانند گرگ ، منتظرند تا یک اتفاقاتی از این دست بیفتد ، بعد آن را بزرگنمایی کنند و بهانه بتراشند برای زیر سوال بردن وحدت بین مسئولین کشور ... این همان اتفاقی بود که متاسفانه در اثر کوتاهی آقای رئیس جمهور بوجود آمد ... ایشان در سخنانی به شدت از دخالت نهاد نظامی و امنیتی در این مسئله گله مند بودند و البته به همان مقدار هم ناآگاه برای ابراز این گله مندی ...


ایشان در سخنان شان گفته بودند : " ... من فکر می‌کنم که همه چیز در کشور باید براساس قانون باشد و اگر افرادی بخواهند از قانون عبور کنند، کارشان اعتباری ندارد و اگر دستگاه‌ها و یا نهادهایی هم بخواهند در مسائل قانونی فراقانونی عمل کنند، درست نیست و این اعتباری ندارد ... "  خوب ما هم که همین را می گوییم ، جالب است که خود ایشان در جریان تقدیم لایحه بودجه 92 برای ارائه گزارش ( نه تقدیم لایحه ) به مجلس نرفتند که این خود نمود آشکار نقض قانون بود ، پس چگونه در یک روز از قانون چند تفسیر می کنند ؟!! ... شاید هم منظورشان از قانون ، قانون اساسی کشور نیست و قانون دیگری مد نظرشان است !!! ... آقای احمدی نژاد این رعایت نکردن مصالح کشور نیست ؟!! ... به نظر شما چه کسانی منتظر شنیدن همچنین حرفی از ایشان بودند ؟ ... خوب می شد این حرفها را در جلسات خصوصی بزنند ، نه اینکه آنرا با این لحن و با این شدت به رسانه ها بکشانند ... من اصلاً می گویم حق با ایشان است ( که البته نظرم این نیست ) ، خوب در این روزها و در این حال و هوایی که دشمنان اسلام منتظر کوچکترین حرفی هستند تا آنرا به دلیلی برای زیر سوال بردن آرامش و امنیت کشور بدل کنند ، این حرفها چه مفهومی دارد ؟!!!

آقای احمدی نژاد وقتی از طرف شما نقل می شود که شورای نگهبان دلیلی برای رد مشایی ندارد و اگر دارد رو کند ... وقتی از طرف شما نقل می شود که در صورت رد صلاحیت مشایی ، می توانید از حکم حکومتی مثل معین استفاده کنید ... و تمام این نقل قولها از طرف شما تکذیب نمی شد ، این یعنی نظرتان همین است ... به نظر شما این جنجال سازی در خصوص انتخاباتی که چندین ماه دیگر انجام خواهد شد و هنوز هیچ چیز در مورد آن صورت نگرفته ، خلاف قانون نیست ؟!!! ... این که دست پیش می گیرید که پس نیفتید ، خلاف قانون نیست ؟!! اینکه از همین الان می خواهید جو را برای رد صلاحیت احتمالی مشایی ( البته ایشان که می گویند اصلاً نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند ، چرا شما اصرار دارید ؟! ) متشنج کنید ، خلاف قانون نیست ؟! ... اینکه از همین الان و صددرصد برخلاف  نظر مقام معظم دارید جو را نامساعد نشان می دهید، خلاف قانون نیست ؟! ... اینکه در خصوص انتخابات نظام پزشکی می فرمائید در صورت رد صلاحیت گسترده یارانتان ، آنرا باطل خواهید کرد ، خلاف قانون نیست ؟!! ... این است رعایت مصلحت مردم و نظام ؟!!!

به نظر شما اینکه تیتر یک روزنامه هایی که در ضدیت با دین و جمهوری اسلامی شهره عام و خاص هستند ، مانند العربیه ، بی بی سی و ... بشود دعواها و اظهار نظرهای جنجالی تان ، خلاف مصلحت کشور نیست ؟! ... آیا نمی شد این حرفها را درون سازمانی نگه دارید و باعث خبرسازی رسانه های دشمن نشوید ؟! ... تو را به خدا در این روزهای پایانی دولت تان ( البته اگر قصد ادامه ندارید !) کمی هم به فکر رهبر و مردم باشید ... لااقل برروی حرف خودتان بمانید که فرمودید ، بر خلاف مصالح مردم کاری نمی کنید ... حق این ملت مسلمان و مقاوم ، این ندانم کاریها نیست ...

یادتان رفته رهنمودهای مقام معظم رهبری را که فرمودند : " ... توقع بنده از مسئولان این است که حالا که رفتار دشمن شدت پیدا کرده، شما هم رفاقت ها را میان خود شدت دهید ... "

 




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 91/12/10
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->