وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لطفاً کمی آهسته برانید - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 886988
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : حدیث شهیدی

این روزها حال و هوای فضای انتخاباتی کشور بیشتر حول محور بازیگردانان اصلی جریان سازی ها می گذرد . از یک سو کماکان چشم ها منتظر و دل نگران هستند از بازیهای جدید آقای رئیس جمهور که البته شما به هیچ وجه فکر نکنید که این بازیها و سفرهای mp3    جزئی از تبلیغات است ، نه . فقط یک سری کارهای عادی ست که دارد انجام می شود ! از سوی دیگر گمانه زنی ها در خصوص آیت الله هاشمی ، همچنان ادامه دارد .  آیت الله هاشمی رفسنجای که همچنان بر خلاف اعمالش ، مدعی این است که همان هاشمی سالهای اول انقلاب است ، این روزها مورد توجه و اظهار نظر افرادی قرار دارد که به هیچ وجه حتی جنبه انسانی شان تایید شده نیست ، چه برسد به وفادار بودن به نظام و انقلاب و آرمانهای شهدای عزیز .


 خیلی دوست داشتم و دارم که این یش بینی ضدانقلاب در خصوص آیت الله هاشمی یک توهم باشد و وی همچنان بر مدار ولایت باشد . هاشمی 80 ساله این روزها بدجور مورد توجه است . البته این حضور یا عدم حضور ایشان در انتخابات به عواملی بستگی دارد . شاید حضور مشایی در انتخابات ، یکی از دلایل حضور آیت الله هاشمی باشد . چون در صورت عدم حضور مشایی به هر ترتیب یا رد صلاحیت ( که امیدواریم آقای احمدی نژاد را در آن روزها ، آرام تر ببینیم که بعید می دانم ) و یا عدم حضور از طرف خودش ، می توان انتظار داشت که دیگر به حضور هاشمی برای پیروزی اصلاح طلبان نیازی نیست .

بماند که آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنان بر خلاف انتظارها در برابر این دست اندازی ضد انقلاب به مهره های انقلابی ، سکوت را پیشه کرده اند که این خود از نظر من تایید است متاسفانه ... این هم بماند که ایشان این روزها به تنها امید اصلاح طلبان بدل شده اند ... بماند ... در هر حال تنها چیزی که این روزها باعث دلخوری مردم شده است همین بازی های نابلدانه سیاسیون است که در نافرم ترین شکل ممکن در حال اجراست . مردم کمی و فقط کمی ! از این بازی ها خسته هستند .

احمدی نژاد و هاشمی

 آقایانی وقتی این روزهای واقعه می رسد مدعی هستند که ولایت مدار هستند ، مگر ولی فقیه تان نفرمودند که آنچنان سرگرم بازی های انتخاباتی نشوید که مردم از یادتان برود ؟! مگر نفرمودند بی اخلاقی نداشته باشید در این روزها ؟ پس این همه ادعا برای چیست ؟! مردم از دورنگی مدعیان دروغین ولایت مداری خسته هستند ، خسته . به اسم ولی فقیه ، مجلس تلبیغاتی با هزینه بیت المال برگزار می کنید ، به اسم ولی فقیه فضای توهین ، تهمت بی اساس و شایع پراکنی را در جامعه رواج می دهید ، به اسم ولی فقیه به مردم دروغ می گویید ، به اسم ولی فقیه به سمت سیاستهای ضد انقلاب پیش می روید و به برنامه های اصلی آنها بدل شده اید ... ولی در این وسط اصلاً به خودتان زحمت نمی دهید که کمی هم خجالت بکشید !

خجالت بکشید و بفهمید که در محضر چه ملت مومن و متعهدی هستید و دست از این کارهایتان بردارید . اگر می بینید مردم صبور کشور مان این روزها با درایت خود ، مطیع محض ولی فقیه هستند و دست به اعتراض بر نمی دارند ، دلیل نمی شود که هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید . واقعاً خجالت آور است که این روزها و در این حال و هوای دلخوری های مردم بیاییم و با وعده ها و حرف های صد من یه غاز ، تقصیرها را مانند بچه کودکستانی ها به گردن دیگران بیاندازیم . مگر رهبری عزیز نفرمودند ؛ اینکه بیایید و بگویید نگذاشتند کارکنیم ، حرفی منطقی و قابل قبول نیست ؟ این روزها کشور محتاج همدلی و همفکری ست . آقایان مدعی انقلابی بودن ، بیایید به اصول اولیه خود رجوع کنید و با انعقاد پیمانی مجدد با رهبری عزیز و ملت آزاده و غیور ایران اسلامی ، دوباره شادی و رضایت را به قلوب ملت و مقام معظم رهبری برگردانید . آقای هاشمی ، آقای احمدی نژاد ، آقای قالیباف ، آقای روحانی ...  این روزهای حساس ، جایی نیست که بخواهیم اشتباهات فاحش را انجام بدهیم . لطفاً کمی آهسته برانید ، جاده در دست تعمیر است ...

 




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->