وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کاش ، فقط ای کاش - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 887135
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

عنوان : ای کاش ، فقط ای کاش

دسته : سیاسی اجتماعی

این مطلب در سایت حرف تو منتشر شده است .

امیر محمد

 شاید انتظار فرج از نشست های مشترک سران سه قوه دیربازی است که برایمان دست نیافتنی شده است .

مدت زمان زیادی از خاطره های شیرین نشست های سران قوا در سالهای اخیر نگذشته است که بخواهیم به همین سادگی آن را از یاد ببریم .

شاید در خیال و توهم آقایان ، اینکه در مقابل دوربینها لبخند بزنی و در جایی دیگر در محضر شریف مردم به حرکات بچه گانه و تلافی جویانه دست بزنی ، عین سیاست باشد ولی این آقایان سخت در اشتباه هستند ، چرا که این نوع حرکات اتفاقاً ناشی از بی دانشی در حوزه رفتارهای اجتماعیست .

  خیلی هم قصد نداشتم به یاد گذشته ها و از دریچه دید آن روزها به این مسئله نگاه کنم ولی خوب نا خودآگاه دیدن خبرهایی در خصوص نشست سران سه قوه و البته دستور کار حیرت آور شان(  بررسی مسائل و موضوعات کلان کشوری، تعامل و ارتقای سطح مناسبات سه قوه، افزایش هماهنگی میان قوا و هم‌افزایی تلاش‌های قوای سه‌گانه برای رفع مشکلات و مسائل مبتلا به مردم )  خیال ها را به آن روزها پرواز می دهد .

امیدوارم این دیدار که قرار است عصر امروز ( سه شنبه ) در دفتر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار شود ، رنگ و بویی از دیدارهای سالهای گذشته را نداشته باشد . قطعاً افکار عمومی دیگر تحمل لبخند ها و ژست های به ظاهر  کار بلد ِ نابلدان را داشته باشد .

بدون شک ، فرصت هایی از این دست که می توان بدون پرده و با خیالی آرام ، حرفهای پشت پرده که شاید به هزار و یک دلیل نمی توان در مقابل افکار عمومی مطرح کرد را عنوان نمود . فرصتهایی ناب که از دست دادن آن به راحتی آب خوردن می تواند به همان راحتی ، مشکلات کوچک را به معضلی ملی تبدیل نماید . ای کاش قدر دانسته شود این فرصتها ... ای کاش ...

از سران محترم سه قوه انتظار می رود با حسن نیت وارد این میدان شوند و در این دیدارها به دور از تعارفات جاری ، به بررسی بازخوردهای معضلات کشور در قوایشان بپردازند تا با روشن بینی ، راه حلی سه جانبه برای تحت کنترل گرفتن آنها بیابند .




نویسنده : منتظر
تاریخ : سه شنبه 92/9/19
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->