وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راز عروسکهای چینی - وهابی !!! - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 155
کل بازدید : 888166
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

هدیه مکه – عروسک چینی - کمک به وهابیت !!!

 از سالها قبل که برای اولین بار رفتم فرودگاه مهرآباد ( اون موقع پروازهای مکه مکرمه از مهرآباد انجام می شد ) ، همیشه این سؤال تو ذهنم بود : چرا حجاج محترم در بازگشت از سفر معنوی   اینهمه خریدهای عمده به اسم سوغات با خود شون به ایران می آرن ؟!! دقیقاً یادمه که اون شب یکی  از حجاج عزیز یک تلوزیون 21 اینچ .... همراه خودش آورده بود ....!!!! از این خریدهای عجیب و غریب که بگذریم ، تو این سالهای اخیر مخصوصاً ،  هموطنهای عزیز مون تو هیچ سفری  از کالا های چینی بی کیفیت نگذشتند !!! و تا آنجایی که ممکن بود در جیب نامبارک وهابی های کافر پول ترزیق کردند برای برنامه های ضد شیعی شون !!!

دیگه وقت اون نرسیده که یه کمی در مورد کارهامون فکر کنیم ... ؟! برای چی میریم سفر حج ...؟ اونهم چه سفر حجی ..... وحشتناک ترین صحنه در دوران حج در عربستان ، صحنه ایه که همه وقت نماز میرن به مسجد الحرام و.... و ایرانیهای با غیرت میشینن در پاساژ تا صاحبان مغازه ها از نماز برگردن...!!!!!!!

یعنی تو ایران خودمون جنس چینی کمه ، که اینهمه راه میریم ، مکه برای خرید عروسک چینی ....؟؟؟!!! اونهم جدیداً به دلار خرج می کنیم و ارز بی زبون مملکت رو  تو حلقوم این وهابی های نا مسلمان ( نا انسان ) می ریزیم . تا هفته گذشته (طبق آمار سازمان حج و زیارت ،  اواخر تیر ماه 1391 ) حدود 734426 نفر از هموطنان مون به عربستان اعزام شده اند ... در این بین هر نفر 5000 دلار حق خروج ارز را دارد ( که البته اگر به زائرین محترم بود به ... میلیون دلار می رسید !!!) . اگر این حجاج عزیز همه دلار هایشان را خرج کنند ( که می کنند ) مبلغی حدود 3/362/130/000  ( وحشتناکه!!!)  می ذارن تو جیب کافران اسلام نما .... !!!

چرا کمی فکر نمی کنیم ...؟

فکر نمی کنم دیگه جای حرفی مونده باشه ...!!!

فقط یادمون باشه سه میلیارد و سیصدو شصت و دو میلیون و یکصدوسی  هزار دلار !!!!  کمک های نقدی هموطنان عزیز به وهابی ها ، هر سال به دست شون می رسه و اون ها هم ازش برای کشتار مردم بحرین ، پاکستان  و عراق استفاده می کنند !!!!

دستمون درد نکنه با این کمک انسان دوستانه مون ....!!!! 

وهابی




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->