وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکر آرمیتا از سربازان - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 104
کل بازدید : 887508
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

این روزها وقتی آرمیتا عزیر را از تلوزیون میدیدیم ، همه مان احساسی عجیب و شاید پدرانه برای او داشتیم ..... همه مان دوست داشتیم به بهانه ای او را خوشحال کنیم ( اگرچه آرمیتا ، فقط با امام خامنه ای زود جوشید و او را همچون پدر خویش می پنداشت )..... تا اینکه در سالروز شهادت فرزند برومند ایران اسلامی ( پدر آرمیتا ) خبری از اخبار به گوش رسید که خائنان جانی این ترور توسط سربازان گمانم امام زمان (عج)  دستگیر شدند ..... شاید از این دست اتفاقات روی دهد تا ما روزی یاد این عزیزان ( سربازان گمنام ایران اسلامی ) بیفتیم ..... فرزندان خلف روح الله که همیشه مورد عنایت امام خمینی (ره) بودند و امروز نیز مورد تایید نائب برحق امام زمان (عج) ، امام خامنه ای هستند ..... این تشکر تقدیمی است از مردم سرزمینم به فرزندان خلفش .....


آرمیتا

 امام صادق (ع) : ثَلاثَةُ اَشیاءَ یَحتاجُ النّاسُ طُرّا اِلَیها: اَلمنُ وَالعَدلُ وَالخِصبُ ؛

سه چیز است که همه مردم به آنها نیاز دارند: امنیّت، عدالت و آسایش .  تحف العقول، ص 320

تا حالا در مورد مفهوم  " آرامش و امنیت " فکر کردیم ؟ این مقوله از همه مقوله های زندگی برای انسان مهمتر بوده و نیز همیشه در نزدیکی افکار و رفتارهای وی است . تا حالا فکر کرده اید ، چرا نفس کشیدن در جمهوری اسلامی نعمت است ؟ تا حالا فکرکرده اید مسببان این نعمت و واسطه های آن ، چه کسانی هستند ؟ نعمتی که باعث شده ، به راحتی در این سرزمین مقدس اسلامی ، به زندگی عادی روز مره مان مشغول باشیم . در جمهوری اسلامی ایران افراد ، زیادی برای برقراری این نعمت ، شبانه روز تلاش می کنند .... بسیجیان پا در رکاب رهبری ...... افسران متعهد ارتش جمهوری اسلامی ..... برادران پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی ....... افسران معتقد و متخصص نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران و .... . به نظر شما جای چه کسانی در این فهرست خالی ست ؟!  جای افسران بسیجی ، معتقد و متعهد به آرمانهای انقلاب اسلامی ...... برو بچه های ارزشی نظام ....... چشمهای همیشه بیدار انقلاب همیشه سرافراز اسلامی ...... . فرشتگانی که همیشه و همه حال و همه جا در کنار امام خمینی و آرمانهایش و در کنار نائب بر حق امام زمان (عج) امام خامنه ای ، حاضر به جانفشانی بوده اند ......

امام خمینی (ره)  به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ، توجه خواصی به امنیت و مسائل مربوط به آن داشتند و به همین مناسبت دست اندکاران امنیت کشور را بزرگ می شماردند .ایشان برای   بچه های ارزشی و فعالان عرصه امنیت کشور ، اصطلاح " سربازان گمنام " را به کار بردند که تا امروز هم بهتر از آن یافت نشده است .

ایشان در پیامی  خطاب به ملت ایران در باره خدمات وزارت اطلاعات چنین فرمودند :

" اگر فاتحان دنیا افتخار می کنند به سرباز گمنام ،  اسلام بزرگ  و ملت شریف  و فاتحان عزیز ما ، افتخار می کنند به هزاران سرباز گمنام بزر گواری که در پی نام و نشان نیستند و برای کشور اسلامی خویش و اسلام عزیز و ملت انسان پرور افتخاراتی می آفرینند معجزه آسا و پیروزی های ژرف . فرق است بین سربازان گمنامی که قدرت های مادی دنیا به آن فخر می فروشند و بین سربازان گمنامی که پرورده اسلام و مکتب توحید است ، که انگیزه آنان تحصیل قدرت و اکثراً ستمکاری است و انگیزه اینان خداو طلب حق است . اساساً  سربازان اسلام اگرچه نامدار باشند ، گمنامند . نامدارترین سرباز فداکار در اسلام ، امیر المومنین است و او گمنام ترین سرباز است .  با کدام تفکر عرفانی ، فلسفی ، سیاسی و کدام قلم و زبان و بیان ، بشر این سرباز گمنام را معرفی کند و بشناسد و بشناساند ؟ مطلب با حفظ مراتب همین است ........ تا در سنگرهای آنان که مراکز عبادت الله است نروید و دستی از دور بر آتش داشته باشید ، عمقفدا کاریهای و محافل عرفانی – الهی آنان معلوم نمی شود .....این جوانان عزیز ما در جبههای داخلی از عمق جنگلهای وسیع تا بیغوله های و پناه گاههای بزرگ منحرفان غافل از خدا ، از دمکرات و کومله تا منافقین و فدایی خلق و حزب خلق به اصطلاح مسلمان تا حزب توده و سایر گروهکهای کوچک و بزرگ را با فداکاریهای و خداطلبی ها آنچنان قلع و قمع کردند که دنیا را با همه دشمنی ها که دارند به اعجاب و تحیر در آورده اند .... کمال بی انصافی است که کس یا کسانی به واسطه عقده های بیهوده از این نگاهبانان اسلام و حافظان کشور اسلامی خرده بگیرد "

فرزندان ارزشی این نظام که در همه جا و حتی در جبهه ها و در پشت جبهه ها ، شب و روز و جوانی و هستی خود را در راه اسلام و خدا فدا کردند و امروز نیز این چنین افتخار آمیز بر قسم های خود استوارند و هرگز نام و نشانی نخواسته اند و به تعبیر امام خمینی (ره) ؛ چه بسا که خانواده های شان هم ( به ضرورت تشکیلاتی )  ندانند که اینان چه حماسه هایی می آفرینند و چه ارزشهایی برای انقلاب خلق می کنند .

این فرزندان برومند انقلاب وامام ، امروز هم همچنان پر تلاش در این سنگر ، افتخار می آفرینند و مورد توجه نائب  برحق امام زمان (عج) نیز هستند . امام خامنه ای ( دامت برکاته) نیز در وصف این عزیزان می فرمایند : " وزرات اطلاعات از معدود دستگاههای برآمده از انقلاب اسلامی  است و به همت نیروهای با ایمان و متعهد و متخصص ، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهد در عرصه جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است...... این  مجموعه امتیازات برجسته ای دارد از جمله اینکه بومی است و از هیچ مجموعه  اطلاعاتی در دنیا الگو برداری نکرده است "

آری ، همین افتخار آفرینان عزیز که مورد توجه امام خمینی بودند و با والاترین استعاره و القاب مورد عنایت قرار گرفتند ، امروز نیز  مورد تایید نائب امام زمان (عج)  هستند و این یعنی مورد تایید خود آقا امام زمان ( ارواحنا فداه ) هستند ، همچنان سربلند و سرفراز در پشت سر ولایت ایستاده اند و به کابوسی برای دشمنان قسم خورده اسلام تبدیل شده اند . انقلاب اسلامی ایران هم اکنون و با توجه به شرایط منطقه و دنیا در شرایط حساس و تعیین کننده ای قرار دارد . جمهوری اسلامی ایران هم اکنون با تلاشها و رشادتهای شبانه روزی همه سربازان اسلام از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج) ،  به قدرتی اسلامی  و تعیین کننده در دنیا مبدل شده است . به راستی چقدر ، قدر این همه  جانفشانیهای خاموش فرزندان گمنام  را می دانیم ؟  عزیزانی که در سالهای اخیر ( به خصوص ) از رسانه های ، فداکاریهایشان را بیشتر می شنویم و افتخار می کنیم به وجود شان . چگونه این عملیاتهای سپاه اسلام در سالهای اخیر ، از ذهن مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی پاک خواهد شد ؟ ( هرگز ) . یادمان هست آزادی  غرور آفرین دیپلماتهای ربوده شده ایرانی درسال 87 توسط سربازان گمنام میهن اسلامی را ؟ یادمان هست دستگیری جنایتکار مورد حمایت آمریکا و اسرائیل در سال 88 ( ریگی ملعون ) را در عملیات پیچیده و خارق العاده فرزندان شایسته این سرزمین را که تمام دشمنان اسلام را انگشت به دهان کرد ؟ یادمان هست ، دستگیریهای جاسوسان اسرائیلی را ؟ یادمان هست شناسایی و دستگیری عاملان ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان هسته مان را توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) ؟ یادمان هست شناسایی و دستگیری عاملان ترور ، پدر آرمیتای عزیز را ؟ و هزاران هزار  جانفشانی و از خود گذشتگی برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلام را که ما نمی دانیم ولی به آن  افتخار میکنیم .

 فرزندان خلف امام روح الله و شایسته گان مدافع ارزشهای ناب اسلامی ، با آنکه در روز مره گیهای مان غرق شده ایم ولی همیشه مجاهدتهای خاموش شما را ارج می نهیم واز خداوند متعال ، توفیق روز افزون شما دلاوران همیشه بیدار ، را از خداوند بزرگ می خواهیم . به امید پیروزی نهایی اسلام و مسلمین .




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->