وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی اخلاقی سیاسی ... - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 104
کل بازدید : 887523
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

نویسنده : حدیث

حرف برای نوشتن بسیار زیاد است .... دل پر است از بی اخلاقی های سیاسی مسئولان .... کار به جایی رسیده که دیگر ، حرمتی برای ماه خدا هم قائل نیستند و به بهانه افطاری های سیاسی ، فقط به فکر تکه پرانی ( ببخشید خودمانی نوشتم ) به همدیگر هستند ... جای بسی دلخوری دارد .... لطفاً کمی هم دست از این بازیها و ادعاها بردارید و به فکر مردم با غیرت و فداکار سرزمینتان باشید .... به فکر دستان پینه زده کارگر سر میدان باشید .... به فکر اشکهای دختر گل فروش کنارچهار راه باشید ..... به فکر چهره معصومانه دخترکی باشید که در این نزدیکی فصل مدرسه ها ، چشم به دستان پدر کارگرش دارد .... به فکر دل آن پدر کارگر باشید ، وقتی نتوانسته برای دخترش ، کیفی بخرید .....


درد دل : خیلی از مواقع که رسانه ها رو بررسی میکنم و کمی به اوضاع و احوال روزمره جامعه فکر میکنم ، برای رهبر عزیز مان امام خامنه ای ( دامت برکاته ) غصه می خورم ... هرچه مردم عزیز و بافهم و شعور کشورمان از آقا حمایت می کنند در عوض برخی از مسئولین ، نمک می خورند و نمکدان می شکنند .... مردم عزیز کشور مان همیشه نشان دادند که در سخت ترین  و حساس ترین روزهای انقلاب ، پشت سر رهبر شان ایستاده اند و او را هرگز تنها نگذاشته اند و این شعار مردم با غیرت ایران اسلامی ست " ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند " . مردمی که همیشه و در همه حال مصلحت نظام رو در نظر گرفتند و هیچ وقت برای نظام و انقلاب بار اضافی نبودند ....و قسمت جالب این قضیه اینجاست که هرگز ادعایی نیز برای این حمایت نکردند .... . در طرف دیگر ماجرا ، این روزها شاهد هستیم که متاسفانه برخی از مسئولین که ادعای ولایت مداری و التزام عملی به آرمانهای انقلاب اسلامی را دارند ، کم قلب آقا و مردم رو به درد نمی آورند ..... این آقایون همیشه ادعای این رو دارند که در جهت حفظ و لحاظ کردن مصلحت نظام کارها را انجام می دهند ( البته ظاهراً فقط ادعا دارند !!! ) این بازی با الفاظ کی می خواهد دست از سر مردم عزیز برداد ، خدا می داند ....

مصلحت نظام

برای مسئول اول : آقای مسئول ؛ شما که ادعای اینچنین دارید ، چطور به خور اجازه می دهیدعلناً مصلحت نظام را به خطر بیاندازید ؟! از کی تا حالا اطاعت نکردن از امر ولایت فقیه شده مصلحت نظام ؟!!! مسئول محترم ؛ از کی تاحالا به درد آوردن قلب رهبری ، شده مصلحت نظام ؟!!

برای مسئول دوم :  مسئول محترم این که بر خلاف تاکید مقام معظم رهبری ، خیلی نا محترمانه در رسانه ها و بدون هیچ پروایی به جان هم می افتید و تمام وقت فقط از مجموعه های تحت امر خود دفاع می کنید ، مصلحت نظام است ؟!!! مسئول محترم ؛ اینکه برای این دعواهای سیاسی ، حد و مرزی هم قائل نیستید و با این کارتان شده اید ، سوژه برای رسانه های غربی ، مصلحت نظام است ؟!!

برای مسئول سوم : مسئول محترم ؛ اینکه مرتبا به فکر این هستید که قوای تحت امر تان ، از نظر پست و مقام ، از آن یکی قوا بالاتر است ، مصلحت نظام نام دارد ؟!!! مسئول محترم ؛ اینکه در حضور میلیونها هموطن ، آنچنان در مناظره تلوزیونی به جان هم می افتید که انگار ، نه اصلا کشوری هیت و نه مردمی و نه نظامی و نه انقلابی و ..... ، مصلحت نظام است ؟!!

برای مسئول چهارم : مسئول محترم ؛ شما که در روز اول کارتان ، مورد تایید همه مردم  و مسئولان دیگر بودید ، چه شده که در ادامه ، شدید انتخاب بین " بد و بدتر " ؟!   

برای مسئول پنجم : مسئول محترم ؛ کجای قهر با همه ( آنهم در آن شرایط حساس کشور ) و ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری و مردم به خاطر فردی که مورد تایید هیچکس نیست شده مصلحت نظام ؟!! مسئول محترم؛ از کی تا حالا ایجاد تنش سیاسی شده مصلحت نظام ؟!! مسئول محترم از کی تا حالا ، خط قرمز حفظ مصلحت نظام برای شما شده ، حریم دوستان شخصی تان ؟!!! مسئول محترم ؛ از کی تا حالا نقض رأی قانونی محکومیت نزدیکانتان ، شده حفظ مصلحت نظام ؟!! مسئول محترم ؛ شما که تا حالا ( البته چند بار در ماههای اخیر بوده ) در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام ، شرکت نکرده اید ،و با این کار تان ( بهتر بگویم ، به خاطر مشکلات شخصی با فردی ... ) آب به آسیاب دشمن ریخته اید  ، چگونه ادعای ، رعایت مصلحت نظام را دارید؟!!

تناقض : فکر میکنم ، خود شما هم تعریف مشخصی از مصلحت نظام ندارید ، چرا که در مسائل داخلی کشور اینچنین  رفتار می کنید ، و در آنسوی قضیه ، در رفتارهای بین المللی  با رفتار های بجا و مواضع درست تان ، همیشه باعث افتخار مردم بوده اید !!!

تذکر : مسئول محترم ، مردم عزیز کشورمان ، مردمی آگاه و با شعور بالای درک مسائل سیاسی ، هستند  ، به راحتی نمی توان با این الفاظ ، مردم را به بازی گرفت .... . اینکه در جلسات اخیرتان ، مرتباً از این دم می زنید که خیلی حرفها برای گفتن دارید ولی به جهت حفظ مصلحت نظام !!!! از گفتن آنها خودداری می کنید ، با توجه به سابقه تان ، کمی ( شما فکر کنید بسیار زیاد !! ) بازی سیاسی به نظر می رسد .... .

دعوت : خطاب به تمام مسئولین محترم کشور ، عرض میکنم ، بیاید این بازیها ( بازیهای کودکانه) را تمام کنید و به جای دعواهای سیاسی بی اثر ، بیشتر به فکر معیشت مردم و رفاه شان باشید ( چیزی که مورد تاکید موکد ، مقام معظم رهبری نیز هست ) ......بیایید کمی از مردم سرمش بگیرید ..... بیایید کمی به اشکهای دخترک گل فروشی که بخاطر تهیه داروی مادر مریضش در جنوبی تریت نقطه شهر ، تا پاسی از شب ، در خیابانهای تاریک شهر ، کار می کند ، فکر کنید ..... شاید .....




نویسنده : منتظر
تاریخ : سه شنبه 91/5/17
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->