وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمریکا و جنگ مخفی علیه ایران ( قسمت اول ) - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 72
کل بازدید : 887635
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

آمریکا و جنگ مخفی علیه ایران ( قسمت اول)

نویسنده : حدیث

چرا دولت آمریکا که دخالت دولتهای دیگر در تروریسم را تقبیح می کند ، از مجاهدین خلق حمایت کرده است ؟ پاسخ این سؤال کمی پیچیده است ... سعی میکنم در چند یادداشت این موضوع را بررسی کنم .... ابتدا به نقش آمریکا و حمایت هایش از گروهک تروریستی منافقین خواهم پرداخت ....


قسمت اول : استفاده آمریکا از گروههای تروریستی علیه ایران

دولت ایالات متحده سالهاست که در قسمتی از جنگ فعلی و مخفی خود علیه ایران ، به ارائه آموزش ( که بخشی از این آموزشها در خاک آمریکا ارائه می شود ) و دیگر حمایتهای مادی از گروهک تروریستی منافقین ( مجاهدین خلق !!! ) می پردازد ، که از سوی وزارت خارجه آمریکا به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی تعیین شده است .

جنگ مخفی علیه ایران

خود آمریکایی ها هم این موارد را رد نکرده اند و گستاخانه نیز این فعالیتها را علنی می کنند . آنان اعتقاد جالب و در عین حال مسخره ای نسبت به گروهک تروریستی منافقین ، ابراز داشته اند . نکته جالب توجه اینجاست که برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات احمقانه خود ، حتی به انکار هم دست نمی زنند و دقیقاً به قول ما ایرانیها دست پیش می گیرند ، پس نیافتند !!!! استفاده از شیوه های نوین ارتباطی و رسانه ای برای ترویج اعتقادات و جانمایی تصمیمهای نادرست ، هم از جمله راهکارهای دولت ایالات متحده آمریکا ست . حین مطالعه در این مورد به نظر یکی از نویسندگان معروف آمریکایی برخوردم که نگاشته بود : " مجاهدین خلق یک گروه تروریستی بدنام اسلامی ( !!!! ) کمونیستی است که تاریخ آن شامل قتل جندین نفر از پرسنل نظامی ارشد آمریکا ، حملات تروریستی علیه تاسیسات آمریکا ، قتل افراد غیر نظامی و موارد دیگر است ( !!!)  . این گروه با وجود نکوهش علنی اقدامات خشونت بار و تلاشهای شدید افراد صاحب نفوذ که برخی از آنها مقامات ارشد آمریکایی هستند ، هنوزهم  در فهرست  سازمانهای تروریستی وزارت خارجه قرار دارد . در نتیجه این برای آمریکایی ها یک جرم تلقی می شود که مجاهدین خلق را آگاهانه مورد حمایت مادی و  تامین منابع خود قرار می دهند . ولی این همان کاری است که دولت آمریکا سالها با مصونیت انجام داده است و در حالی که مقامهای کنونی و سابق شاید بهای این نقض قانون خود را هرگز نپردازند ، مردم متوسط آمریکا شاید مورد رنج و صدمه ناشی از این اقدامات آنان واقع شوند " .

این در حالی است که دولت آمریکا بر خلاف ادعاها و مظلوم نمایی های خود ،  از سال 2005  تا 2007 میلادی ، توسط فرماندهی عملیات ویژه مشترک در وزارت دفاع ( JSOC  )  واقع در سایت امنیت ملی وزارت انرژی در صحرای نوادا  ، جلسات آموزشی را برای اعضای مجاهدین خلق تشکیل می داده است . یک ژنرال چهار ستاره بازنشسته که مشاور دولتهای بوش و اوباما در خوصوص مسائل امنیت ملی بوده است  اعلام کرده که این آموزشها شامل : مخابرات ، رمز نگاری ، تاکتیک های ویژه واحدهای کوچک و آموزش سلاح بوده است . وی همچنین فاش ساخته که در سال 2005 میلادی در جریان این امر بوده است . در کنار همه این اقدامات ، آمریکا از این سایت برای ارائه آموزشهای پیشرفته به واحدهای مبارزاتی برگزیده عراق نیز استفاده می کرده است .

علاوه بر اینها ، پنتاگون نیز از تاسیسات وزارت انرژی برای آموزش اعضای مجاهدین خلق استفاده می کرد . یک مقام سابق اطلاعاتی آمریکا در این زمینه فاش کرده که :  آنها را در آنجا و تحت پوشش وزارت انرژی آموزش می دادیم ، زیرا وزارت انرژی  D.O.E  ) )مالک تمام  آن زمینها در ایالات نوادای جنوبی بود . آنها را در مسافتهای طولانی در بیابان و کوهها استقرار می دادیم و توانایی آنها را در برقراری مخابرات  تقویت می کردیم  زیرا هماهنگی مخابراتی کار بسیار مهمی بود . نکته مضحک این بود که  سخنگوی  JSOC  ادعای آموزش مجاهدین خلق را انکار کرد .

طی اخباری هم که از اعضای بریده از مجاهدین خلق به دست آمده ، این اقدامات تایید شده است . مسعود خدا بنده ( یکی از اعضای بریده از گروهک منافقین که در انگلستان زندگی می کند ) فاش کرده که ، او نیز  از  آمورزشها در نوادا اطلاع داشته و موضوع بسیار فراتر از ارتباطات درون گروهی بوده است . وی اظهار داشته که آمریکا برای عوامل مجاهدین خلق توانایی رهگیری و شنود مکالمات تلفنی و خواندن پیامهای الکترونیکی در داخل ایران را ایجاد کرده بود و عوامل مجاهدین خلق این اطلاعات را ترجمه می کردند و در اختیار کارشناسان اطلاعات الکترونیکی آمریکا قرار می دادند .

در قسمت بعد به فعالیتهای متقابل گروهک تروریستی منافقین در جهت حفظ منافع آمریکا می پردازم




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->