وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همکاری آمریکا و MEK - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 72
کل بازدید : 887628
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

آمریکا و جنگ مخفی علیه ایران ( قسمت دوم ) 

نویسنده : حدیث

در قسمت قبلی این یادداست به جنبه های کلی جنگ مخفی آمریکا علیه ایران که شامل طراحی برنامه حمایتی و آمزشی گروهک منافقین برای اجرای برنامه های خود در منطقه خاورمیان و به خصوص ایران  بود ، اشاره شد .  برای دیدن و مطالعه قسمت اول لطفاً بر روی عکس زیر کلیک بفرمائید . در این قسمت به برنامه آمریکا برای استفاده از ظرفیتهای گروهک منافقین ، به جهت اجرای برنامه های خود می پردازم .

جنگ مخفی علیه ایران


قسمت دوم : فعالیتهای متقابل گروهک منافقین برای آمریکا

بعد از مرحله اول که شامل آموزش نظامی و اطلاعاتی به این گروهک تروریست بود ، برنامه راهبردی ایالات متحده وارد مرحله تازه شد و آن استفاده از گروهک منافقین برای جنجال سازی خبری و ایجاد توهم رسانه ای بود .آمریکا از یک طرف فشار مردم و جمهوریخواهان را در داخل تحمل می کرد و از طرف دیگر فشار گورههای بین المللی را . همین فشارها باعث شد تا دست به کار احمقانه ای بزند و آنهم چیزی نبود ، جز تحریک رسانه ای دنیا بر علیه ایران در باره فعالیتهای صلح آمیز هسته ای ایران . اهرم فشار آمریکا فقط گروهک منافقین نبود ، ولی آمریکا هزینه بسیار زیادی برای حمایت این گروهک تروریستی صرف کرده بود و می خواست نتیجه اش را هم ببیند .

مجاهدین خلق در سال 2012 میلادی در جهت حفظ منافع و هم سو با سیاستهای مداخله گرانه آمریکا ، چنین مطرح کرد که  ایران مخفیانه در حال غنی سازی اورانیوم است . اطلاعاتی که البرادعی مدیر کل وقت آژانس بین المللی انرژی اتمی به افسران اطلاعاتی آمریکا گفته بود توسط دستگاه اطلاعات اسرائیل دریافت کرده است !!! دولت ایالات متحده آمریکا بر اساس نقشه راهبردی خود و در راستای سیاستهای از پیش تعیین شده اش  عملیات جدید خود را در ایران کلید زد . فرماندهی عملیات ویژه مشترک در وزارت دفاع ( jsoc ) در سال 2003 میلادی مسئول اجرای این عملیات در کشورهای همسایه ایران و همچنین خاک کشورمان شد . حمایت های مالی مخفیانه برای جمع آوری اطلاعات و اخبار ، در نهایت برای فعالیت های تروریستی ضد ایران ، در اختیار تعدادی از سازمانهای مخالف قرار گرفت . از این جمله گروهک تروریستی منافقین بودند که  مستقیم و یا غیر مستقیم  به منابعی مانند سلاح و اطلاعات جهت انجام این ماموریت دسترسی پیدا کردند .

این فعالیتها به دو بخش تقسیم می شد : 1- قسمت نظامی و عملیاتی    2- قسمت جنجال سازی خبری و اجرای شاخه ای از جنگ نرم

MEK

رابرت بائر ، مامور بازنشسته سیا که بیشتر دوران فعالیت کاری خود را در خاورمیانه سپری کرده بود افشا کرده که ، در سال 2004 میلادی از سوی یک شرکت خصوصی آمریکائی استخدام شد تا به عراق باز گردد و به مجاهدین خلق در جمع آوری اطلاعات در مورد برنامه هسته ای ایران کمک کند . جالب است که بدانید به آقای بائر در هنگام ماموریتش ابلاغ شده بود که این عملیات یک قرارداد بلند مدت خواهد بود ، نه یک شغل موقتی و کوتاه مدت !!! و در واقع هم چنین بود . طبق اسنادی که منتشر شده است ، آمریکا در جریان سال 2007 میلادی نیز این آموزشها را به گروهک منافقین ارائه می داده است ولی بر خلاف ادعایشان که این عملیات قبل از ریاست جمهور اوباما ، پایان یافته است ، این آموزشها مداوم ادامه داشته است و در حقیقت این خبر توقف همکاری آموزشی و اطلاعاتی گروهک منافقین با دولت ایالات متحده آمریکا ، فقط در حد یک تیتر انتخاباتی بود ولاغیر . پس شروع ریاست جمهوری اوباما را نمی توان پایان روابط آمریکا با مجاهدین خلق ( !!!! ) دانست .

نکته جالب توجه این است که دولت اوباما ، با وجود تمام فشارهای جهانی بازهم دست از حمایت این گروه تروریستی برنداشته است و در حال حاضر تمام سعی خود را برای جابجایی این گروهک منفور به یک پایگاه نظامی سابقش در عراق ، انجام می دهد . دولت ایالات متحده آمریکا ، همچنین در یک توافق جنجالی و متاسفانه با کمک دولت عراق و سازمان ملل ، قصد دراد به این گروه کمک کند تا به عنوان پناهنده در سرتاسر جهان اسکان یابند . جالب این است که برای این اسکان شرطهایی هم گذاشتند برای گروهک منافقین ، شرط هایی از جمله مظلوم نمایی توسط خودسوزی در کشورهای  منطقه از جمله ایران که سبب شود مورد ترحم کشورهای دنیا قرار گیرند . عجب ....

در قسمت بعدی یادداشت مروری موشکافانه تر بر پروژه های عملیاتی طراحی شده توسط آمریکا برای گروهک منافقین ، به جهت دست اندازی در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و ترور دانشمندان هسته ایران را بررسی خواهم کرد .




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->