وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی خطرناک - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 72
کل بازدید : 887587
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

آمریکا و جنگ مخفی علیه ایران ( قسمت سوم )

نویسنده : حدیث

در دو قسمت قبلی یادداشت در مورد تجهیز گروهک تروریستی منافقین توسط آمریکا و کمک گروهک منافقین به ایالات متحده آمریکا در برخی از مسائل ایران ، ماسائلی بیان گردید . برای مطالعه دو قسمت قبل بر روی عکسهای زیرکلیک بفرمائید .

    MEKقسمت دوم      جنگ مخفی علیه ایران  قسمت اول


قسمت سوم :ردپای گروهک منافقین در ترور دانشمدان هسته ای ایران

طبق شواهدی قطعی که انتشار هم یافته ، نشان می دهد  گروهک تروریستی منافقین با کمک مالی و آموزشی از سوی اسرائیل و آموزشهای اطلاعاتی از سوی آمریکا ، مسئول موج اخیر ترور دانشمندان هسته ای ایران و حملات دیگر در ایران هستند . مایکل تنت روزنامه نگار مطرح آمریکائی می نویسد : یک مشاور جامعه عملیات ویژه به من گفت که ارتباط میان آمریکا و فعالیتهای گروهک  مجاهدین خلق ( منافقین کوردل )درون ایران دیرپا بوده است . وی گفت هر کاری که اکنون در ایران در حال انجام است با واسطه آنها انجام می شود .

چیزی که آشکار و مسلم است و از اطلاعات به دست آمده از جاسوسان اسرائیلی بازداشت شده در ایران، منتشر شده ، این است که ؛ دولتهای  آمریکا و اسرائیل از گروهک تروریستی منافقین برای اختلال در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران استفاده می کنند . جالب است بدانید در افکار و اوهام دولت ایالات متحده آمریکا اینگونه طراحی شده که از گروهک تروریستی منافقین برای ایجاد زمینه تغییر نظام !!! و یا حتی ایجاد تاثیر وقوع آن در ایران ، استفاده شود ، چیزی که بیشتر به یک جوک سال شبیه است .

ترور دانشمندان هسته ای ایران

قسمت مرموزانه این جریان اینجاست که خود آمریکا هم می داند و اعلام کرده : دستگاههای اطلاعاتی ایالات متحده معتقد است که ایران یک دهه پیش از تلاش برای ساخت سلاح هسته ای دست برداشته و هنوز هم به از سرگیری آن نیز تصمیم نگرفته است .استدلالی که آمریکائیها می کنند ( البته برای ایجاد توهم و خبرسازی رسانه ای ) این است که ؛ اگر ایران  مدارک قاطعی را حاکی از تلاش آمریکا و اسرائیل برای ایجاد اختلال در برنامه هسته ای خود ویا بدتر از آن برای تلاش برای براندازی نظام به دست آورده ، شاید به این نتیجه برسد که چیزی برای از دست دادن ندارد و اقدام به ساخت بمب هسته ای و حملات نظامی متقابل علیه آمریکا و اسرائیل کند ...!!!

یک  نماینده جمهوری خواه از ایالت تگزاس در یک اظهار نظر جالب گفته است که : حتی اگر ایران تصمیم بگیرد در برابر عملیات پنهانی خارجی خویشتن داری به خرج دهد، گروهک منافقین که آمریکا امروزه آنها را تقویت کرده است ، شاید روزی به تروریستهایی تبدیل شوند که هواپیماها را به دل آسمان خراش های ما پرواز دهند و به قول این سناتور حرف M در  MEK  (مخفف گروهک منافقین ) نشانگر همین قضیه است !!!!

مشاهده می کنید که این آشفتگی و خبرسازیها تا کجا پیش رفته است . در جای دیگر یک مقام ارشد پنتاگون در مورد گروهک منافقین می نویسد : این گروه که در فهرست زیبای عمو سام قرار دارد ، یک جوک محض است که اکنون درون ایران به واقعیت تبدیل شده است . وی  در ادامه می نویسد ؛ به راستی این گروهک چگونه اینقدر توانا شده است ؟ بخشی از آن به دلیل آموزشهای کسب شده در نوادا است و بخشی دیگر حمایتهای تدارکاتی در کردستان .

ترس جمهوری خواهان و سرمایه داران  آمریکا ( مخالفان اصلی حمایت از گروهک منافقین ) از این است که این گروهک می تواند بار دیگر و به شیوه ای بسیار هولناک ثابت کند که مداخله خارجی یک بازی فوق العاده خطرناک محسوب می شود .

آتشِ ، بازی خطرناکی که ایالات متحده آمریکا شروع کرد ، دامن خودش را گرفته است . وقتی در انجام طرحهای مبارزات نرم خود ، نتیجه ای نگرفت و دید که نمی تواند این قطار عظیم اراده و علم را از حرکت باز نگه دارد ، روی به انجام مرحله بعدی برنامه های خود نمود و آنهم چیزی نبود ، جز خیال از بین بردن چرخهای این قطار . غافل از اینکه ایران پر است از جوانان با اراده و دانشمند و مومن انقلابی . انشاءالله به فضل پروردگار و با این جوانان پرشور و متعهد و پیرو ولایت ، آینده ای پر از نور و موفقیت در راه است .... تا انشاءالله به امید ظهور حضرت صاحب الامر والزملن مهدی موعود (عج) .




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->