وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ادبیات کهکشانی - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 93
کل بازدید : 888075
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

نویسنده : حدیث

سالهاست که از آقای جانب دکتر احمدی نژاد شاهد هستیم که بیان می فرمایند ؛ ادبیات نوین جهانی ... واژه ای که شاید به نوعی بتوان مبدعش در سطح بین المللی را ایشان دانست ... ولی خوب متاسفانه مثل اینکه ایشان فقط منظور بحث شان خارج از مرزهای ایران اسلامیست ..!!! آقای احمدی نژاد همواره مورد حمایت مردم و مسئولان دیگر بودند ولی خوب ،  بد نیست که  کمی هم به این اعتماد پاسخ بدهند ...این شیوه پاسخگویی و فرافکنی اصلاً در این شرایط منطقه و جهانی ، به نفع کشور نیست ...


اصلاً منظورم از نگارش این یادداشت این نیست که بخواهم نقدی داشته باشم بر نکته به نکته حرفهای جنجالی و گاهاً تعجب برانگیز ایشان در کنفرانس خبری اخیر ، بلکه ماهیت کلی نحوه ارائه مطالب و شیوه بیان دیدگاهها را از چشم ایشان بیان می کنم . ادبیاتی هوشمندانه و زیرکانه ... همیشه کنفرانسهای ایشان ، خبر سازترین بودند ، البته نه از جهت محتوا ، بلکه از نظر حواشی مرتبت با آن ...

اولین نکته مهم و آشکار در این کنفرانس این بود که ایشان با دست پری از طعنه هایی که اصلاً در این اوضاع کشور به صلاح نیست ، وارد میدان شدند ... انگار از ورود قوه قضائیه به حریم خط قرمزشان به شدت نگران بودند ... شاید هم دوست داشتن دوباره حمایتشان را از نگارندگان بی دین ویژه نامه خاتون اعلام کنند ... متاسفانه صحبت های ایشان جز ایجاد التهاب شدید در بین رسانه های وابسته به گروههای مختلف و به تبع آن درگیری لفظی بین سران و مسئولان هیچ نکته با ارزش دیگری نداشت ...

این نهایت بی تدبیری است که در یک کنفرانسی که پوشش خبری مستقیم در دنیا دارد به راحتی اقتصاد مملکت را که خودتان هم مسئول مستقیم آن هستید ، آنقدر ضعیف و بی در و پیکر می دانید که فقط توسط یک پیامک ملتهب می شود ...!!! این که در این شرایط ناخواسته ( البته به نظر من همچین هم ناخواسته نیست ) سخنانی را بر زبان می آورید در مورد یک خبرگزاری که به ظاهر همان حرف رسانه های بیگانه است ( که البته کاملا واضح است که اتهامی بی اساس است ) ، چه توجیهی دارد ؟!

به نظر شما علت تغییر ناگهانی موضع رئیس دولت در مورد تاثیر تحریمها چیست ؟! آقای احمدی نژاد که تا دیروز در تمامی کنفرانس ها و نشستهای خود از بی اثر بودن تحریمها سخن به میان می آوردند ، چه شده است که به یک باره نظر خود را عوض کرده و عنوان می کنند تحریمها اثر داشته است ؟! البته از طعنه زدن به طرز ماهرانه ای به آقای لاریجانی در این مسئله هم کوتاهی نکردند ..!!!

به نظر شما اینکه برای جواب دادن به هر سوال آنرا بدون در نظر گرفتن اصل جریان به طناب دیگری وصل کردن و تعمیم پاسخی که شاید هم درست نباشد به جریان و نهادی دیگر ، کاری منطقی ست ؟! اینکه مدام سعی بر این داشته باشید که فقط آمار نهایی و خروجی اصلی ( که آنهم هنوز مورد تردید خو دستگاههای ارائه دهنده است !!!)  دولت تان را با خروجی های تمام تاریخ کشور مقایسه کنید ، آنهم بدون تشریح جوانب اصلی تفاوتهای مختلف در دوران مختلف سیر تحولی انقلاب ، کاری منطقی ست ؟!

کنفرانس خبری احمدی نژاد

چطور می شود که شما مسئول اجرایی  کشور باشید و مسائل اجرایی و جاری مملکت به شما ربطی نداشته باشد ؟! چطور وقتی کارهای بزرگ و ستایش برانگیز انجام می شود ، فقط تلاش شما بوده ولی هر جا که اشکالی هست تقصیر سایرین است ؟! منظور شما از اینکه می فرمائید  " من حالا باید چه کار کنم ؟ مشخص است چه نهادهایی باید وارد عمل شوند - امیدوارم که مسئولان وظیفه‌شان را خوب انجام دهد و بخشی از این نابسمانی‌ها اصلاح شود   "  چیست ؟! کدام مسئول را می فرمائید ... مثلاً قوه قضائیه باید نرخ ارز را کنترل کند ؟! شورای نگهبان وارد عمل شود ؟! اگر تنظیم بازار ارز کار شما نیست پس چرا در وعده های قبلی دیدارقولهایی مبنی بر کنترل این امر می دادید ؟ پس چرا دیروز جلسه هیئت دولت برای ساماندهی به این امر تشکیل شد ؟ کار شما که نیست ، بگذارید مسولین جلسه بگذارند برای حل این مشکل !

اینکه مدام بر خلاف تاکیدات رهبری معظم ، به جان دیگر مسئولین می افتید چه دلیلی دارد ؟ اینکه مدام به مردم القاء می کنید که همه بر علیه شما هستند چه دلیلی دارد ؟ اینکه مدام مستقیم و غیر مستقیم فقط و فقط مجلس را مقصر همه چیز می دانید ، چیست ؟ اگر مشکل سر این است که می خواهید ثابت کنید شما در رأس امور هستید ، باشد ، قبول ... اگر هم می خواهید رقیب انتخاباتی تان را از میدان بدر کنید ، بازهم قبول .. ولی جای این بازیهای کودکانه در محضر مردم نیست !!!

چه شده که نهادی را که برایتان در انتخابات سنگ تمام گذاشته بود ، اکنون دوست دشمن تان معرفی میکنید ؟ چه شده که سعی بر این مظلوم نمایی ها می کنید ؟ جریانات و مسائل کشور کاملاً واضح و مشخص است برای همه مردم ... مردم ایران انصافاً بهترین مردم دنیا هستند ... کدام مردم را سراغ دارید که اینقدر پشت نظام شان باشند ؟ کدام دولت اینقدر حمایت پشت سرخود داشته که شما از عدم پشتیبانی گله می کنید ؟! مردم همیشه تابع رهبری معظم انقلاب بوده و هستند و همواره مشکلات اقتصادی را در دوره های مختلف تحمل کرده اند ولی همین مردم چیزی را که تحمل نمی کنند ، جدلهای بیهوده و خنده دار سیاسی براب کسب ویا تداوم قدرت است .

از کی تاحالا شما جایی هستید که می توانید سیاستهای نظام را اعلام کنید ؟! از کی تا حالا شما سیاست قوه قضائیه را مشخص میکنید ؟! شما که مشغول افشای جنایات صهیونیستهای مستکبر بودید ، چه کسی به جز قوه قضائیه  باید افتضاح کاریهای مشاورانتان را افشا می کرد ؟! از کی تا حلا دستگیری یک فرد فاسد ، برای نظام گران تمام می شود ؟! البته این اولین بار نیست که سعی دارید قانون و قانون مندی و اجرای قانون را در کشور زیر سوال ببرید ، با چه هدفی ، الله و اعلم .... شما خودتان باب توهین و تهمت به دیگران را در کشور بازکردید ، چه شده که امروز منتقد اصلی ایرن جربان هستید ؟!

با افتخار ادعا می کنید که در سازمان ملل گزک دست دشمن نداید ( که الحق هم ندادید ) ولی مثل اینکه حواستان نیست در داخل چه سوژه و خبرهای داغی رای همین دشمنان قسم خورده حاضر کردید ... چگونه ادعا میکنید که از باند و حزب بازی خوشتان می آید ، در حالی که نزدیک ترین فرد در دولت به شما ، خود متهم اصلی جناح بازی منحرفانه در کشور است ؟!

چگونه ادعا می کنید که نگران فرهنگ هستید ، در حالی که بدترین دوران گذر فرهنگی کشور ، بعد از انقلاب در همین سالهای اخیر بوده !!! اصلاً هم که نظر علماء بزرگوار برای شما مهم نیست در باب مسائل فرهنگی ... همه چیز در این باب عالیست ....

چه خوب شد که ما فهمیدیم فقط شما پاسخگو هستید ... بازهم تاکید می کنم ... امروز و با این شرایط حساس جهانی و منطقه ای ، دیگر جای این شاخ و شانه کشیدنهای بچه گانه سیاسی نیست ... بیشاز این خون به دل مردمی که از همه چیزشان برای حفظ نظام و انقلاب گذشتند ، نکنید ...




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 91/7/13
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->