وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه رود ، خانه خود - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 75
کل بازدید : 888757
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : حدیث شهیدی

این یادداشت ، نقدی است بر سکوت آقای احمدی نژاد در برابر جریان انحرافی . آقای احمدی نژاد ، حلقه یاران تان را به وسعت تمام ملت ایران بگسترانید نه در محدوده چند معلوم الحال . ما هنوزهم  منتظر احمدی نژاد خودمان هستیم ...

یادداشتی در همین زمینه :  دستهای باز ، دستهای بسته

مثل اینکه قرار نیست برخی از آقایون از خر شیطان پایین بیایند و یا شاید هم افسار این خر را از دست شان رها کنند . این همه تاکید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اصول اخلاقی ، فقط شده برای بعضی از این آقایون مدعی ، یه شعار قشنگ . مگر مقام معظم رهبری نفرمودند " دامن زدن به اختلافات ، ضایع کردن فرصت هاست " ؟


نمی دانم تاکید بر برنامه های فشرده تقدیر و تشکر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی و البته پیشاپیش برای مسئولین سفرهای تابستانی ، آنهم در این روزهای حساس منتهی به انتخابات که کشور نیازمند آرامش بیشتر است ، به چه منظوری صورت می گیرد ! البته آن چیز که عیان است ، چه حاجت به بیان است ؟ ولی مشکل اینجاست که خودشان زیر بار نمی روند و رفته اند و بالای دیوار حاشا نشسته اند ! وقتی در اواخر سال قبل در چند نقطه مهم و استراتژیک از نظر اقتصادی ، تغییرات مدیریتی ناشیانه ای صورت گرفت ، از همان موقع ، تحلیل گران اقتصادی و سیاسی ، دلیل این تغییرات نسنجیده را در دست گرفتن منابع ثروت بیشر و دست یافتن به گذرگاه های مالی برای تامین بخشی از هزینه های انتخاباتی جریانات منتسب به دولت بوده است که ظاهراً و با این اوضاع و احوالی که می بینیم ، همینطور است . آقای احمدی نژاد چرا سکوت کرده اید و صلابتی را که در سیاست خارجی و در امورات خارج از دولت دارید ، در اینجا از خود نشان نمی دهید ؟!

برگزاری مراسمی که طبق ادعای وابستگان به جریان انحرافی با حدود 10 هزار نفر  برگزار خواهد شد ، به نظر شما در این مدت بسیار کم و ناچیز که به انتخابات داریم ، به چه معناست ؟ خوب می خواهید ستادهای تابستانی تان را هماهنگ کنید ، نمایندگان استانی را دعوت کرده و با برگزاری جلسات متعدد در تهران و یا شهرستانها ، ضمن توجیه آنها ، برنامه هایتان را نیز هماهنگ کنید ، دیگر دعوت 10 هزار نفر به جزیره خوش آب و هوای کیش ، آنهم با احتساب هزینه های میلیاردی بلیط های هواپیما ، اقامت ، هدایا ، رزو بخش اعظم هتلهای گرانقیمت کیش ، پذیرای و هزینه های جنبی ، چه معنایی پیدا می کند ؟!

تحمیل این هزینه گزاف بر بیت المال به نظر شما دردی را دوا خواهد کرد ؟ به نظر شما با این هزینه ها آمار کشته های جاده ای که درصد بالای از تقصیر آن بر گردن ماشین های غیر استاندارد و جاده های غیر استنادارد است ، پایین خواهد آمد ؟ در تمام این سالها احتیاجی به این چنین برنامه هایی نبود ، دقیقاً دو هفته قبل از برگزاری انتخابات ، آنهم با این حجم گسترده و حیف و میل بیت المال لازم الاجرا شد ؟! البته با پافشاری دولت ( البته اصرار ئ لجبازی جریان خاص ) بر روی برگزاری جشنی که جز توهین به ملت در آن شاهد چیزی نبودیم ، انتظار اینچنین مراسماتی نیز می رود . آقای احمدی نژاد ، این موارد جزو دست درازی به بیت المال نیست ؟!

احمدی نژاد و مشایی

آقای احمدی نژاد ، ما از شما انتظار داشتیم به جای ایجاد التهاب و دادن وعده افشاگری ، این کار علنی و عملی را از نزدیکانتان شروع می کردید ، بدون درنظر گرفتن خط قرمزهایتان ... آن وقت تمام مردم هم محکم پشت سرتان می ایستادند و در رفع ناپاکی ها یاری تان می کردند  . بد نیست نگاهی هم به تعداد افرادی که در این روزها در استانها مختلف به استقبال تان می آیند را بشمارید ، خیلی زیاد نیستند ( در رشت این عدم استقبال ر ورزشگاه مورد نظر به وضوح آشکار بود ) . آقای احمدی نژاد ، مردم در این سفرها نشان دادند ، شما را با خودتان می خواهند نه با آقای مشایی و سایر افراد حلقه انحرافی و متاسفانه نزدیک به شما .

 طبق فرمایشان مقام معظم رهبری ؛ اینگونه تهدید به افشاگری ها ، آنهم در این روزهای حساس ، اصلاً به صلاح کشور و نظام نیست ، هیچ ، تاثیرات سوء را هم در بر خواهد داشت . پیشنهاد می کنم با همین جدیدتی که از خود نشان می دهید ، طبق قانون ( تاکید می کنم فقط طبق قانون ، اگر چه بر خلاف نظر شما باشد ) موارد را پیگیری کنید . این جنجالسازی ها دردی را دوا نمی کند . اگر غیر از جریان سازی در این خصوص از شما در طول این 8 سال ، حرکتی دیگر را می دیدم ، بازهم جای دفاع داشت ، ولی شما در این سالها فقط تهدید کرده اید ، آنهم به شیوه های غیر اصولی و غیر قانونی . اینکه در سایر جاهای مورد نظر شما ، قانون اجرا نمی شود و پایبندی به قانون وجود ندارد ، دلیل نمی شود شما هم بی قانونی را پیشه بفرمائید . ما هنوز منتظر شما هستیم ... منتظر آقای احمدی نژاد خودمان ...




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 92/2/12
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->