وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوی خیانت - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 69
کل بازدید : 888700
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : حدیث شهیدی

امام خامنه ای ( دامت برکاته ) " از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است "

خیلی باید خود را به بی خیالی بزنی که لب از لب باز نکنی در این آشفته بازار حیف و میل بیت المال . متاسفانه این روزها شاهد خیانت به بیت المال مسلمین از جایگاهی هستیم که باید بعنوان الگو برای مردم باشد . وقتی مردم این اعمال را از جاهایی می بیند که باید به خبرهایشان هم اعتماد کنند ، به نظر شما چه حالی می شوند ؟


متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که در کوران انتخاباتی کشور ، رسانه ها هم با تمام قوا وارد میدان شدند تا از نامزدهای احتمالی در حیف و میل بیت المال ، عقب نمانند !!! در این خصوص دو نکته اساسی وجود دارد . اول اینکه به طور کلی رسانه ها با در اختیار داشتن مجوز حضور در بین افکار عمومی ، در واقع از فضای پاک و سالم روانی و اجتماعی ، جامعه که متعلق به تمام مردم است ، استفاده می کنند و هر گونه تخریب روانی و القاء آشفتگی به جامعه بی شک ، خیانت است به این اعتماد مردم . در سوی دیگر با رسانه هایی به طور خاص سرو کار داریم که از هزینه های مستقیم بیت المال استفاده ( سوء استفاده ) می کنند و قطعاً انتظار از آنها بیشتر است .

در این میان متاسفانه رسانه های متعلق به مردم ( چه متعلق به نهادهای کشور و چه متعلق به دولت ) دست به فعالیت های انتحاری در تخریب یکدیگر و تشویش اذهان عمومی زده اند !!! به نظر شما روی این اعمال خلاف مقررات عمومی کشور ، چه نامی به جز ، خیانت در بیت المال می توان گذاشت ؟ روزنامه همشهری از یک طرف ، روزنامه ایران از طرف دیگر و روزنامه های سبز و زرد هم از آسمان و زمین ...

همشهری و ایران

پیشنهاد می کنم یک سری به این روزنامه ها بزنید . مثلاً روزنامه ایران را بخوانید . همواره تیتر 1 خود را بع تیترهای جنجالی و در واقع به قول خودشان دندان شکن برای مخالفان دولت اختصاص می دهد . در صفحه اول حتماً چند مطلب در باره رد اتهام از نزدیکان دولت که مشکلاتشان هم تایید شده ، دارد . در صفحه سوم در ستون سمت چپ ، می توانید " شیپورچی " را بخوانید که اتفاقاً خیلی هم ادعای تحلیل به سبک خبرنگارهای حرفه ای را دارد . توهین و تهمت و بی احترامی به اشخاص و سایت های خبری که در جناح مقابل ایران ( روزنامه ایران ! ) هستند ، از اعمال عادی در این نوشته هاست !!!  در صفحه سوم ، ستون سمت راست " دیگه چه خبر " هم کم از ستون شیپورچی ندارد . به مضحکه گرفتن سخنان و اقدامات مقامات کشوری ، جزء لاینفک نکاشته های این ستون است .

روزنامه همشهری هم که دست کمی از روزنامه ایران ندارد . تیترهایی در حمایت از نماینده خاص خود و زیر سوال بردن عملکرد دولت . البته به درستی و یا غلطی این انتقادها ( البته بیشتر به هجوم همه جانبه می خورد ) کاری ندارم ولی بدون شک این جنگ بی ادبانه در حضور ملت شریف ایران برای رسیدن به مقام خادمی مردم ، اصلاً باهم جور در نمی آید ! روزنامه های زرد و سبز هم که تکلیفشان از قبل معلوم و مشخص بود ... .

انتظار می رود نامزدهای احتمالی و وابستگان به آنها ، هرچه سریعتر نسبت به متوقف کردن این بی احترامی و سوء استفاده هایی که از بیت المال مردم در رسانه ها می شود  آنهم در محضر ملت صبور و ولایت مدار ایران ، اقدام نمایند تا بیش از این در پیش چشمان مردم ، به خیانت در امانت ، متهم نشوند . 




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->