وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاه ، سفید ، خاکستری - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 52
کل بازدید : 888323
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : امیر محمد شهیدی

در این روزهای منتهی به زمان اعلام رسمی نامزدهای تایید صلاحیت شده ، بازار شایعات و گمانه زنی ها داغ ِ داغ است . شاید یک ساختار و چارچوب منظم و دارای حریم ِ منتسب به اعتقادات ملت ، می توانست به راحتی محدوده ای باشد برای فعالیت نامزدهای ریاست جمهوری ولی در عمل نبود همین نشانه ها باعث شده تا این میدان عرضه تواناییها به ملت شریف ایران ، به صحنه سیاه نمایی و سیاه بازی آقایون مدعی تبدیل شود .


هر چه که بود و هر طورهم که می خواست باشد ، فقط دوست داشتیم که اخلاق در این بازی ، بازنده نشود که آنهم متاسفانه در همان راند اول توسط سینه چاکانش ، ضربه فنی شد . از همان ماه های گذشته که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) بهتر بود کمی مراعات زمانی لااقل بشود ولی نشد . سیل تهمت ها و تخریب ها توسط مدعیان و حامیان و طراحان اصلی پشت پرده شان به سوی یکدیگر و در حالت کلی به سمت مردم ، روانه شد . بهتر بود نامزها در مرحله اول که بیشتر فعالیت رسانه ای شان را شامل می شود ، رعایت مصلحت و قانون را می نمودند . دریغ از یک جو غیرت برخی از مدعیانی که البته دستشان هم برای مردم رو شده است .

به نظر شما می توان با توجه به سابقه بی شرمی برخی از این مدعیانی نامزدی برای خدمت به مردم !!! اعتماد کرد ؟! خیلی هم حس بویایی قوی و منحصر به فردی نمی خواهد که بتوانی بوی فتنه و فتنه گران  و منحرفین را حس کنی . این بار منسجم تر و قوی تر از دوره های قبلی در چندین قالب ، رخ نمایان کرده اند . به نظر نمی رسد که این مهره های سوخته و غیر موجه در نزد مردم بتوانند دوباره اعتماد از دست رفته را بازسازی نمایند که البته قصد این کار را هم ندارند . چرا که اصلاً توانی برای بازسازی در آنها مشاهده نمی شود . در یک مسیر تنگ و یک طرفه رو به دره ، در حال حرکت هستند و برای خودشان راهی به جز سقوط در نظر نگرفته اند .

در هر صورت ، این روزها ، بسیاری از بازیهای انتخاباتی در حال رو شدن است و نامزدها دیگر مانعی برای رو بازی کردن نمی بینند . همانند تحرکاتی که در زمین رختکن این زمین بازی از برخی از نامزدها مشاهده می کنیم . تهدید برای کناره گیری و یا دعوت به ائتلاف ها ، هم از این دسته هستند .


شاید نوعی دیگر از بی اخلاقی ها ، تهدید به افشاگری در صورت رد صلاحیت باشد که قطعاً هم هست . اینکه اعلام کنیم اگر نامزد مورد حمایت ما رد صلاحیت شود ،  مسائل پشت پرده ای را رو خواهیم کرد ، به نظر شما ، عقلانی و منطقی است ؟!!!  به نظر شما ، این کارها ، جز ایجاد محیط و فضای تشویش در جامعه ، چیز دیگری دارد ؟! این که برخی خود را بر حق بدانند و فکر کنند با امکاناتی که در اختیار دارند ، می توانند ، روزهای تلخ گذشته را دوباره تکرار کنند ، زهی خیال باطل .

شاید در روزهای ابتدایی در دو جناح نگران بودیم که مبدادا اتفاقی رخ دهد ولی اکنون باید تمام نظرمان را در یک جناح معطوف کنیم  . در آن وسط میدان بازی که فتنه و انحراف ، دست در دست یکدیگر می خواهد از مردم برای رسیدن به قدرت ، پلی بسازند .

با تمام این اوضاع و احوال ، انتظار می رود که شورای محترم نگهبان ، همانند همیشه نگهبان آراء و اعتقادات مردم عزیزمان باشد و طبق فرمایشات و تاکیدات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ( دامت برکاته ) به متن صریح قانون عمل کند و از حاشیه سازی های بعضاً ناشیانه در تریبون های رسمی به شدت پرهیز نماید .

 




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->