وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روان پریش - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 52
کل بازدید : 888311
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

عنوان : روان پریش

دسته بندی : سیاست

نویسنده : امیر محمد

تاریخ :  1392/4/25

لینک این مطلب که در سایت حرف تو منتشر شده است .

این روزها در حال کلنجار رفتن با خودم بودم در خصوص بی حوصلگی از ریتم کند و تکراری خبرهای روزنامه ها که بازهم عروسک خیمه شب بازی اسرائیلی من را از این فرو رفتن در تفکر عمیق نجات داد و با اظهار بیانات گهر بارش ، لبخند رضایت ما از حماقت های وی را بر لبانم نشاند .

احتمالاً این آقای نتانیاهو یا نمی داند خط قرمز یعنی چه و یا اصلاً رنگ ها را از همدیگر تشخیص نمی دهد که بازهم در توهمات خویش برای کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران ، خیال دست درازی ، تصور می کند . فکر کنم آخرش این آقای نتانیاهو آرزو به دلِ این خیال حمله به ایران بماند و از این سرای پر فریب ، رخت بر بندد .

البته این مجموعه بازیهای اسرائیل و آمریکا برای دفعات نخستین نیست که اجرا می شود . بارها این بده و بستانهای رسانه ای بین این دو هم پیاله رد و بدل شده است . اوباما تا کنون زیر بار دیوانه بازیهای نتانیاهو نرفته ، چرا که خوب می داند سرشاخ شدن با ایران یعنی در یک زیر دوخم  ایران اسیر شدن  و در نهایت خاک شدن ، البته اگر شانس بیاورد و یک بارانداز هم از ایران نخورد ، حداقل با یک امتیاز ، میدان بازی را سرشکسته ترک خواهد کرد . حالا این که خود شیطان بزرگ است ، اگر نوچه اش ( اسرائیل ) بیاید دیگر خودتان نتیجه را حدس بزنید ، کار سختی نیست .

البته برای این دستپاچگی نتانیاهو دلایل زیادی را می توان بر شمرد ولی آن چیز که واضح است ، سردرگمی وی از بالا رفتن ضریب نفوذ جمهوری اسلامی ایران در دنیاست و اینکه اگر این روند مثبت یارگیری جمهوری اسلامی ایران در بین ملتها و دولتهای سراسر دنیا ادامه پیدا کند ، آنوقت دیگر کسی برای حرفها و طرحها و نقشه های این مجنونِ عاقل نما ، حتی تره هم خرد نمی کند .

نتانیاهو اعلام کرده که ساعت برنامه های کشورش با سرعتهای مختلف حرکت می کند ، هر کجا که دوست داشته باشد آرام حرکت می کند و هر کجا هم که میلش نکشد ، سرعت را کم می کند ! خیلی رو داری می خواهد اینچنین آشکار اعلام کردن که در روند حل مشکلات منطقه و جهانی ، اسرائیل همیشه باب میل نافُرمش عمل می کند .

نتانیاهو و روانی

در خصوص بی ادبی هم که نتایناهو ، هیچ حرفی را باقی نگذاشته است . از بذل و بخشش القاب و نشان های خودش به روسهای جمهور فعلی و آینده جمهوری اسلامی ایران می توان به راحتی به شخصیت روان پریشش در مناسبات جهانی پی برد . البته احتمالاً این مشکلات وی ، نمودی از روان پریشی های درون خانوادگی است که به وی پیشنهاد می کنم یه سری به یک روان شناس بزند تا بیشتر از این اختلافات درون خانوادگی اش را به صحنه مناسبات جهانی وارد نکند .

در این میان ادعای دولت ایالات متحده آمریکا در خصوص بازتاکید بر لزوم حل مشکل هسته ای ایران از طریق مذاکره و همچنین آرامشی که در اعضاء گروه 1+5 در خصوص ادامه روند مذاکره با ایران دیده می شود ، مزید بر علت شده تا این آقای نتانیاهو ، بیش از پیش احساس خطر کند و این چنین دیوانه وار شروع به تهدیدهایی نماید که بدون شک بروز هر کدام از پیش نمایشهای آن مساوی خواهد بود با همان چیزی که اسرائیل از آن می ترسد ، یعنی محو کامل ار صحنه سیاسی و حتی فیزیکی در پهنه دنیا . پیشنهاد می کنم آقای نتانیاهو کمی حافظه خود را به کار بگیرد و دیوانه بازیهایش در برخورد با حزب الله را به خاطر بیاورد و بعد ، آن شکست از فرزند برومند جمهوری اسلامی در منطقه را صد برابر کند ، آنگاه است که در خواهد یافت با چه کسی روبروست .




نویسنده : منتظر
تاریخ : سه شنبه 92/4/25
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->