وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سدی به نام عزت وشرف - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 72
کل بازدید : 887592
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

عنوان : سدی به نام عزت وشرف

دسته : سیاست

نویسنده : شهیدی

تاریخ : 92/6/31

این مطلب در پایگاه خبری بولتن نیوز درج شده است .

شاید خیلی از برنامه هایی که برای تدارک دیدار احتمالی روسای جمهور ایران و آمریکا در سازمان ملل چیده شده اند به نوعی خود دچار تضاد در ارائه راهکار و برنامه هستند . از این مسئله مهم که بگذریم بدون شک یکی از کشورهایی که در این میان و از عادی شدن این رابطه ( که البته پیچ و خم های بسیار زیادی دارد و عادی شدنش هم بعید به نظر می رسد ) دچار توهمات جدید شده که صد البته این هم قسمتی از سناریویی است که برای این جریانسازی چیده اند ، رژیم اشغالگر قدس است . در ادامه نحوه بازی سازی های غربیها به سردمداری آمریکا و اسرائیل را به طور مختصر بررسی خواهیم نمود .

طی هفته های اخیر موج خبرهایی که در خصوص این رابطه منتشر شده است تا حدی به نظر اصل ماجرا را تحت الشعاع قرارداده است . در این میان برخی از سران کشورهای غربی به همراه رژیم اشغالگر قدس در حال القاء این موضوع به افکار عمومی جامعه جهانی هستند که نباید تحت تاثیر حرفهای آقای روحانی قرار بگیرند ، چرا که ایشان همان کسی است که در سالهای گذشته ضمن ادامه فعالیت های هسته ای ، با فریبکاری اعلام نمود که همه چیز را متوقف کرده است ! در این جمله چند نظریه نهفته است :

1 – با بیان این جملات و به راه انداختن موج های منفی ، مانع دستیابی به نتیجه مثبت در خصوص تحکیم روابط با غرب و آمریکا شوند .

   2- با بیان این مواضع قصد تحریف در اصل ماجرا را دارند و می خواهند به نوعی ابراز کنند که ایران در مراحل نهایی دست یابی به تسلیحات هسته ای است و هیچ وقتی برای تلف کردن ندارند !

بعد از این جریان سازی در هفته های اخیر ، طی روزهای گذشته با به راه انداختن بازی جدیدی در راستای همان سیاست قبلی جریانسازی های زیر را هدف قرار داده اند :

1- می خواهند به نوعی به افکار عمومی اینگونه القاء کنند که جمهوری اسلامی ایران به خاطر شدت تحریمها و فشارهایی که متحمل شده است  قصد دارد از مواضع و اهداف خود عقب نشینی کند و در واقع می خواهند بگویند که جمهوری اسلامی ، ترسیده است .

2- با ارائه برنامه های سنگین و یکصدای رسانه ای دائماً در حال القاء این مطلب هستند که این سفر آقای روحانی کاملاً سفری متفاوت است و قرار است یک اتفاقی تازه و رخدادی غیر منتظره نسبت به روال گذشته در آن حادث شود .

3- با نشان دادن گزینشی مصاحبه اخیر آقای روحانی و نتیجه گیری های دلخواه از برخی از این صحبتهای ناقص ایشان می خواهند در اقدامی هماهنگ نیاز و عطش غرب به سردمداری ایالات متحده آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران را در پشت قابی از رسانه پنهان کنند .

4- این که ضمن تحریف بخشهای مهمی از سخنان مقام معظم رهبری ، به طور گسترده تاکتیک بی نظیر " نرمش قهرمانانه " ایشان را به عقب نشینی از اصول و چارچوب ها قیاس کرده اند که به هیچ وجه اینطور نیست چرا که مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) به وضوح برای این تاکتیک هنرمندانه و ظریف ، چارچوبی را بیان فرموند و آن هم این بود که این نرمش به هیچ وجه اصول اساسی و آرمانهای نظام و ملت آزاده جمهوری اسلامی در راه رسیدن به اوج قله های عزت و افتخار را به سمتی غیر از پیشرفت خم نخواهد نمود .

4- این برنامه هایی که چیده اند همانند همیشه در راستای نگاه و گفتگو از موضع بالا و از ناحیه قدرت است ، همان چیزی که از خوی سلطه طلبی شان نشأت گرفته است و اتفاقاً یکی از خصوصیاتی است که به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد ( البته ما بدمان نمی آید تغییر کند ولی سابقه و پیشینه ، این را نمی گوید ) .

بد نیست با این جو سازی هایی که به راه انداخته اند  ( و البته که جمهوری اسلامی ایران هم با قدرت و تکنیکی قابل تامل در حال مقابله با آن است ) به نکاتی که در سخنان آقای روحانی در مصاحبه اخیر شان آشکار بود و خود غربی هام خوب پیام های آن را دریافت کردند بیشتر توجه کنیم تا ببینیم چه اندازه از این جو سازی های بر واقعیت منطبق است . جناب آقای روحانی در مصاحبه مذکور ضمن بیان و تاکید بر مواضع روشن و شفاف جمهوری اسلامی ایران در قبال جامعه جهانی ، استفاده از زبان تحریم و زور را نمادی آشکار از یک اقدام توهین آمیز به یک ملت بزرگ و آزاده و با تمدن غنی بیان کردند و با بیان یک جمله ساده و دو لبه در قالب " ملت بزرگ ایران همانند همیشه فقط با زبان منطق گقتگو خواهد نمود " از یک طرف ضمن رد نحوه گفتگو غربیها و آمریکا و غیر منطقی دانستن آنها ، ملت ایران را با صلابت و با منطق و راسخ در اهدافش معرفی نمودند .

ضمن اینکه آقای روحانی در قسمتی دیگر از مصاحبه خود در مواجهه با تاکید خبرنگار بر اینکه اگر آمریکا رفتار خود را اصلاح کند چقدر ایجاد رابطه خوب به طول می انجامد ؛ پاسخ دادند که منظور ایشان ، اصلاح و تصحیح مسیر است نه اینکه بعد از آن حتماً رابطه ای در کار خواهد بود . به نظرم پاسخ آقای روحانی در این قسمت بسیار هوشمندانه بود و پاسخی بود واضح و روشن به تمامی برچسب هایی که گروه ها و افراد افراطی جناح های کمی و فقط کمی مخالف ! با سیاستهای منطقی جمهوری اسلامی ، به آقای روحانی الصاق نموده اند .

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که سیاستهای جمهوری اسلامی در این خصوص بسیار واضح و روشن است ولی متاسفانه در این میانه کارزار کم نیستند نیروی های داخلی و به ظاهر خودی که در لباسی آَنا به بلندگوی مواضع و برنامه های دشمنان این مرز و بوم مبدل شده اند  ولی به حول و قوه الهی این بار هم همانند همیشه در پیشگاه این ملت بزرگ و آزاده ، رو سیاه خواهند شد چرا که عزت و شرف در مواضع این ملت بزرگ از مواردی هستند که به هیچ وجه نه خدشه دار می شوند و نه کمرنگ . با وجود اینچنین مردم و جوانانی و نقطه قوت عزت خواهی در میان شان ، زیر سایه رهبری هوشنمدانه مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) قطعاً یگانه عامل سعادت و پیروزی قطعی آرمانهای جمهوری اسلامی خواهد شد . انشاءالله .




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->