وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در آمریکا باید یا دزد باشی یا ... - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 130
کل بازدید : 889075
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V
شبکه او آی پی ان:

در آمریکا یا باید دزد باشی یا خود فروش


شما در اینجا یا باید با دزدی میلیاردر شوید و یا اینکه تن به خود فروشی بدهید و کارهای غیرعادی بکنید! شما اگر این شخصیت ها را ندارید در مملکتتان بمانید.

مهمان شبکه "او آی پی ان" در پاسخ به سؤال مدیر این شبکه که پرسید: «برای جوانانی که آرزو دارند به آمریکا بیایند و رنگ آسمان آمریکا را ببینند چه سفارشی داری؟ به نظر شما آمریکا به همان زیبایی و قشنگی است؟» گفت: «به نظر من آنچه که در آمریکا می‌بینید تبلیغات است. آمریکا تنها کاری که می‌کند این است که شما را تمرین می‌دهد که یک کارگر بشوید! شما اگر پول پدر و مادر نداشته باشید تبدیل به یک کارگر می شوید.»

وی تأکید کرد: «آمریکا متخصص این است که آدم‌ها را کارگر و حمال کند. شما در اینجا یا باید با دزدی میلیاردر شوید و یا اینکه تن به خودفروشی بدهید و کارهای غیرعادی بکنید! شما اگر این شخصیت‌ها را ندارید در مملکتتان بمانید.»

مهمان این شبکه لس آنجلسی افزود: «آمریکا یک رؤیاست و خوشحالی فقط در مغز آدم هاست.»

مهمان زن این شبکه با تأکید براینکه زمانی که تحصیلات فرزندانم در دانشگاه تمام بشود قطعا به ایران بازخواهم گشت، افزود: «در ایران حجابم را مراعات می کنم و هیچ مشکلی با آن ندارم زیرا این آزادی و بی‌حجابی که در اینجا داریم هیچ فایده ای برای ما نداشته، جز کار کردن!»




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->