وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتهای بی شرمی - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 72
کل بازدید : 887607
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

عنوان : انتهای بی شرمی

دسته : سیاست

تاریخ : 92/8/2

این مطلب در سایت حرف تو لینک شده است

امیر محمد

به نظر نمی رسد که دیگر احتیاجی باشد ضرب المثل " از یک ریسمان دوبار گزیده شدن " را تفسیر کنم . بدون شک دیگر دوران آن گذشته که افراد و گروه هایی مانند حماس و خالد مشعل بخواهند از جمهوری اسلامی ایران روی خوش ببینند . قدر نمک را که ندانستند هیچ ، نمکدان را هم شکستند ولی غافل از این بودند که جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه بر سر عزت و شرف جهان اسلام با هیچ گروه و فردی تعارف و رودربایسی ندارد .

این روزها همچنان زمزمه سفر خالد مشعل به تهران به گوش می سد . البته به احتمال زیاد ، این زمزمه فقط در همین حد باقی خواهد ماند چرا که خالد مشعل می دانداگر قصد چنین کاری را داشته باشد باید خیلی چیزها را عوض کند و قطعاً شرایط همانند سالهای قبل نیست که بیاید و پول تو جیبی اش را بگیرد و برود ، به همین سادگی ...

از یک سو خالد مشعل با اوج گیری اخوان المسلمین در کشور پهناور مصر ، کیسه بزرگی برای خود دوخته بود و از سوی دیگر کمکهای بی دریغ جمهوری اسلامی هم مثل اینکه دیگر برایش چَرب نبود . در این میان با پشت پا زدن به آرمانهای مردم مظلوم فلسطین  به شما دلارهای سیاه عربی رفت و ضمن همکاری با قطر و ترکیه ، در مقاطعی حتی این وقاهت را به اوج رساند و علناً جمهوری اسلامی ایران را عامل نا امنی در منطقه معرفی کرد !!!

حال ، این روزها خالد مشعل همانند تمام شکست خوردگان سیاستهای آمریکا در منطقه ،  عزلت نشینی را برگزیده است . کشورها و گروه هایی که همانند سگ خانزاد به دنبال سیاستهای آمریکا در منطقه به این سو و آنسو حرکت کرند ، با تحولات جدید خاورمیانه وبرهم خوردن موازنه به نفع جمهوری اسلامی ایران ، دست پاچه شده اند . همانند اتفاقاتی که برای عربستان سعودی در جریان مناقشات سوریه رخ داد . عربستان بعد از پا پس کشیدن آمریکا از این جریان ، سعی کرد آبروی رفته اش را با اقدامات خودسرانه و متوهمانه دیگری جبران کند که البته بدون شک تنها و تنها به ضرر خودش تمام خواهد شد .

متاسفانه سودای رهبری بر خاورمیانه زمینه ای شده برای پاسخگویی به توهم برخی از کشورها و گروه ها . حماس امروز همان حال عربستان و ترکیه را دارد . این که با این روند به کدامین سمت خواهد رفت ، دیگر خیلی پوشیده نیست .

اینکه کمکهای مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران را بگیری و از آن برای بزرگداشت مراسم ختم شورشیان سوری ( به قول حماس مجاهدان فی سبیل الله !!! ) هزینه کنی ، چیزی در حدود ِ آخر ِ بی شرمی است ... اینکه بیایی و در دانشگاه تهران در حضور ملت فرهیخته و مقاوم ایران ، حرف از سازش با اسرائیل بزنی ، خیلی بی شرمی می خواهد ... اینکه ایرانی را که اگر نبود ، حماسی هم نبود ، بعنوان عامل محرک اسرائیل برای اعمال فشار به مردم فلسطین بدانی ، انتهای بی شرمی است ...

خیانت مشعل

خالد مشعل کار را در همین نقطه به پایان نرسانده است بلکه با دیدن اوضاع و درک اینکه شرایط دیگر برای کاسه لیسی هایش در قبال آمریکا با واسطه کشورهای عربی ، دوباره با پر رویی تمام به این فکر افتاده که خود را بر سر سفره رنگین ایران برساند !!! و گمان کند که ایرانی ها هم همانند خودش بی درک و فهم ( دور از جان ایرانی مسلمان و با عزت ) هستند !!! نه آقای مشعل ، این بار اوضاع متفاوت خواهد بود .

احتمالاً عکس العمل جمهوری اسلامی ایران ، باید چیزی شبیه عکس العمل دستگاه دیپلماسی در خصوص سفر هیئت ایرانی به عربستان باشد . بدون شک دیگر جایی در ایران برای افرادی شبیه خالد مشعل و اسماعیل هنیه که متاسفانه بر خلاف آرمانهای اسلام خواهی و آزادی طلبی عزالدین قسام در حرکت هستند نخواهد بود .

نه این گروه نظامی کوچک و نه اربابانش که خالد مشعل را در قصری در قطر نگهداری می کنند نمی توانند حتی ذره ای برای ایران مشکل ساز باشند .  حماس با اشتباه بزرگ و استراتژیکی که در این سالهای مرتکب شد و خود را به جریان اخوانی ها متصل کرد ، باید تاوان سنگینی پرداخت کند . تاوانی به اندازه غیرت و شرف مردم سربلند فلسطین که بازیچه دست اینچنین مبارز نماهایی شده است .




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 92/8/2
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->