وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یدک کش های انقلابی - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 93
کل بازدید : 887998
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

عنوان : یدک کش های انقلابی

دسته : سیاسی اجتماعی

این مطلب درسایت های  حرف تو و دانا  منتشر شد هاست .

 

امیر محمد

شاید دیگر وقت آن باشد که کمی هم از ارزشها و نمادهای ایدئولوژیکی که در روزمره از آن استفاده می کنیم کمتر برای پوشش استفاده کنیم .

بی پرده می روم سراغ اصل موضوع . این روزها به وفور می بینیم که سایتها و پایگاه های بیشماری تشکیل می شوند که ادعای انقلابی بودن دارند . البته ناگفته نماند که این یدک برای خیلی از آنها سنگین است و به این راحتی ها نمی توانند آن را حمل کنند . وبلاگهای انقلابی ، پایگاه های انقلابی ، سایتهای انقلابی ، وبگاه های پیر و جوان  انقلابی  و ... .

نمی دانم انقلابی بودن چه تعریفی برای این دسته از سایتها دارد که اینگونه موضع گیری می کنند بر سر موضوعات مختلف . اینکه بیایی و به خیال خود با درج عکس مقام معظم رهبری در هدر سایت ، خود را انقلابی جلوه بدهی که دردی را دوا نمی کند ، البته در صورت خوشبینانه موضوع که قلباً وفادار به ولی فقیه باشی .

به نظر بعید می رسد که گردانندگان این سایتها اصلاً شناختی از ولایت و ولایتمداری و همچنین ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی داشته باشند . اشتباه دیگر این سایتها این است که انقلابی بودن را در حمایت از اشخاصی می پندارند که اتفاقاً زاویه ای قابل توجه با ولی فقیه دارند و این تعجب را صدچندان می نماید .

مشخص نبودن مرزها در ارزش گزاری ارزشها از دیگر ایرادتی است که بر گرداندگان اینگونه سایتها وارد است .

توصیه من به همه این دوستان این است که بدون هیچگونه تردیدی ، تمامی مواضع و دیدگاه های خود را با فیلتر ِ رهنمودهای مقام معظم رهبری ارائه نمایند و نه هیچ شخص دیگری . در ضمن توصیه دارم و آن این است که لطفاً دست به تفسیر و برداشت از سخنان حضرت آقا نزنند که از تفسیرهایشان چیزی جز آشفتگی فکری نصیب خواننده آن نمی شود .

 مشکل دیگری که در اینگونه سایتهای مدعی وجود دارد این است که اصلاً فرهنگ نقد کردن را نمی دانند . اگر قرار باشد نقدی هم صورت بگیرد قطعاً باید در چارچوب ادب و احترام باشد نه نقد با لنز ِ حمایت از فردی خاص ، البته به جز ولی فقیه .

نه آقای احمدی نژاد و نه آقای روحانی و نه هیچ شخص محترم دیگری نمی تواند حجت باشد برای ما در به اصطلاح انقلابی بودن . همین آقایان در کنار خدماتی که انجام داده اند ، کم انحراف از معیار آنهم در نوعی تعجب برانگیز و بچه گانه ، نداشته اند .

کم ندیدیم موضع گیری های این آقایان را که دل حضرت آقا را به در آورد . کم هم ندیدم این روزها موضع گیری های مدعیان ولایت مداری را در خصوص مسائل جاری کشور که هیچ رنگ و بویی جز اختلاف افکنی و تضعیف سربازان و فرزندان این نظام  نداشت .

سخن تمام ، معیار تمامی رفتارها و موضع گیری های ما باید معیارهای سنجش و اندازه گیری ِ معرفی شده توسط ولی فقیه باشد ، همین وبس ... والسلام ...

 




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 92/9/14
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->