وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افزایش نرخ بیکاری - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 69
کل بازدید : 888677
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V

بسم الله

نویسنده : حدیث شهیدی

فکر می کنم به اندازه کافی در این روزها ، به افراد مختلف  که مدعی انجام فعالیت های سیاسی جهت انتخابات ریاست جمهوری آینده  هستند ، نکات مهم و قابل اجرا گوشزد شده است . از جریانات منتسب به دولت گرفته تا مجلس شورای اسلامی و کارهای عجیب و غریب ترش ازدولت . انگار نرخ بیکاری در مجلس بالاتر از نرخ بیکاری در جامعه است !


این روزها هم مجلس شورای اسلامی شده برای ما کاسه داغ تر از آش . به جای اینکه بنشینند و کارهای زمین مانده را با بررسی های تخصصی ( چقدر رویایی بود ) به پایان برسانند ، نمایندگانش یا در حال چرت زدن هستند در مجلس یا در حال مطالعه ژورنال لباس هستند و یا در حال قدم زدن در صحن مجلس به دنبال امضاء جهت حمایت از یک فرد خاص ! به نظر شما کجای این فعالیت ها در شأن یک نماینده مجلس است ؟! همیشه تداعی ما از مجلس به عنوان خانه ملت ، چیزی در حد یک تصور اجرای عدالت بود . حسی شبیه آزادی ، ولی این حس در همان حد و اندازه باقی مانده و انگار قرار نیست به واقعیت تبدیل شود .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای اینکه بروند دنبال رسیدگی به تحقیق و تفحص هایی که هنگام تصویب اجرایش ، در بوق و کرنا کرده بودند ولی امروز خبری از آنها نیست . آن همه سر و صدا برای اینکه به مردم بگویید ما هم هستیم ؟! خوب چرا اینهمه پرونده تحقیق و تفحص که در مجلس وجود دارد ، طبق آمارخ ود مجلس ، در بسیاری از موارد ، ناقص و نیمه کاره بایگانی می شود ؟ اینکه حدود 70% پرونده های تحقیق و تفحص از دستگاه های به ظاهر متهم به نتیجه نمی رسد ، خیلی زشت است .

مجلس و خواندن ژورنال

پرونده تفحص از تامین اجتماعی با آنهمه حاشیه ، الان در چه قسمتی از رسیدگی قرار دارد ؟! پرونده های تخلفات از بودجه ، در چه مرحله ای هستند ؟! پرونده تفحص از دانشگا آزاد اسلامی ، کجاست ؟! پرونده تحقیق از تخلف در خصوص منابع مالی مسکن مهر ، کجاست ؟!  پرونده تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور ، کجاست ؟! با چه دیدی انجام شد ؟!

مردم مومن وغیور ایران اسلامی ، اینقدر هم غیر حساس نیستند به رأی هایی که داده اند . اینهمه وقت که هدر می رود برای هیچ ... اینهمه منابع مالی که البته به سرعت هم شارژ می شوند ، به چه دلیل باید به این امورات بی اثر اختصاص یابد ؟! فکر می کنم علاوه بر مردم ، خود نماینگان محترم هم متوجه نشدند که آخر وظیفه شان در مجلس چیست ؟! بهتر است مجلس محترم شورای اسلامی به جای این اقدامات بی ثمر ، وقت و هزینه خود را در جهت حل مشکلات مردم، صرف نماید .

حالا اینهمه مشکل مجلس را بگذارید در کنار ، فعالیت های به ظاهر سیاسی که البته به طرز ناشیانه ای در حال اجراست . اینکه یک نامه ای با امضاء زیاد در خصوص حمایت از یک فرد معلوم الحال جمع آوری شود و بعد تکذیب شو د، به چه منظور است ؟! اینکه نمایندگا دوره بیفتند و برای تعیین تکلیف در خصوص حضور و یا عدم حضوز یک نامزد ریاست جمهوری ، امضاء جمع کنند به چه منظوری انجام می شود ؟ اصلاً مجلس شورای اسلامی این صلاحیت را دارد که بخواهد با این شکل وارد بازی های انتخاباتی شود ؟! این چه بدعتی است که به راه انداخته اند ؟! یعنی نمایدگان مجلس اینقدر بیکار هستند ؟! پس نرخ بیکاری باید بیشتر از اینها باشد ؟!

این بازی ها قطعاً بازی آشکار با افکار عمومی است . بازی خطرناکی که به هیچ وجه قابل بخشش و جبران نیست . این بازی هم از سوی نامزدهای احتمالی و هم از سوی نماینگان مجلس در حال اجراست . پیشنهاد می کنم که بازهم به آغوش ملت ، باز گردند و دست از این جریان سازی های ناشیانه شان بردارند .

 




 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->