وب هاستینگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفسیر کامل 27 جلدی نمونه - حدیث منتظران قائم (عج)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تماس با ما
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 102
کل بازدید : 887885
کل یادداشتها ها : 442

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران

V
تفسیر کامل 27 جلدی نمونه
تفسیر نمونه از متداول ترین تفاسیر فارسى عصر حاضر است که با زبان ساده و گویا و قابل استفاده براى عموم ، توسط حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به نگارش درآمده و استقبال بسیار خوبى از آن شده است.
این تفسیر بارها چاپ شده و به زبانهاى انگلیسى، اردو و عربى به نام الامثل فی تفسیر القرآن المنزل ترجمه شده است.
 ویژگى این تفسیر عصرى بودن آن است که مناسب با نیازها و پرسشهاى عصر، پیام قرآن را به زبان روز تبیین مى کند و با روش ساده و به دور از بحثهاى کلاسیک ادبى، کلام وحى را تفسیر مى نماید. جلوه مهم این تفسیر، در گرایش به جنبه هاى هدایتى و تربیتى است که مؤلف آن را تعقیب کرده است .ضمنا در روش ارائه مطالب، این تفسیر متأثر از تفاسیر المیزان، مجمع البیان و تفسیر مراغى بوده است.

 


شیوه مفسر در ارائه مطالب چنین است که در آغاز، پس از بیان نکات کلى و عام در هر سوره به فضاى حاکم بر سوره، به سبک و سیاق و موضوعات مهم مطرح شده در سوره اشاره مى شود. آن گاه به مضمون آیه پرداخته، با شیوه بیانى و تحلیلى، مسائل زندگى و هدایت انسان با توجه به موضوع آیه تشریح مى شود.
این نرم افزار بصورت جلد به جلد و در قالب یک نرم افزار واحد عرضه شده است .همچنین این برنامه به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها قابل اجراست.

جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار تفسیر 27 جلدی نمونه با حجم 7.63 MB


برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .




نویسنده : منتظر
تاریخ : پنج شنبه 91/3/18
هدیه منتظران قائم ()
 
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
->